Status
Stängd för vidare inlägg.
jag hade (en köpt!) popup bur åt KATTEN och om vi säger så här, jag lyckades aldrig få ihop den så den var alltid popuppad :meh: tänk dig samma scenario men med monsterbur...

Hahaha, ja men om man slänger in den uppoppad i bilen och så bara kastar alla andra grejer ovanpå så blir den kanske platt till slut? :laugh:

Det är ju inte ett mindre problem att ha en metallbur på 500kg att släpa omkring på heller... :cautious:

me
Hahaha, ja men om man slänger in den uppoppad i bilen och så bara kastar alla andra grejer ovanpå så blir den kanske platt till slut? :laugh:

Det är ju inte ett mindre problem att ha en metallbur på 500kg att släpa omkring på heller... :cautious:
men du, sånt där tält att sitta i :idea: popup, stort och säkert billigare än hundbur :D
166930.jpg

Här är en till med abstinens! Flyttar på lördag sen ska det sys. Måste köpa mer tyg först bara.

Hålle på att sätta dragkedja på en klänning, hoppas det blir bra!

Oh, jag älskar Sewing Bee! Sitter alldeles för sent på kvällarna och kollar på YouTube!

Sy själv hinner jag inte med. Pysslar f.n. presentpåsar och armband till sonens födelsedagskalas istället.

Vart skulle ni rekommendera att köpa vadd från? Internet eller i Stockholm. Tänkte vadd på rulle som jag kan använda i babynest nummer två som jag tänkte sy. Maskinen och jag gillade inte den tjocka skumgummi-biten i babynest nummer 1 :p

Jag har sytt!!! :D Dock något så tråkigt som lite zick zack och raksöm, 3 st skynken/skydd till akvarierna som behöver få lite mindre ljus.
Tänkte sy gardiner till köket men det va så tråkigt att jag orkade inte. Men jag har sytt iaf så abstinensen har stillat sej lite.

Jag ska laga ett par byxor åt min mormor. Totalt oinspirerande sömnad :wtf: Har några pannband att sy också, och sen ska jag försöka göra ett par såna "cykeltights" med spets som jag kan ha under klänningar/kjolar under helgen.

Försökt bringa någon ordning i kaoset... Det är bara bomullstyger, och bara en bråkdel... Hade gärna haft typ 3 till ställningar, mycke bättre översikt än när allt ligger i banankartonger :meh::cautious:
13342923_10156968697690114_739613553971433125_n.jpg

Inflyttad i nya lägenheten, förvisat pojkvännen till hans eget bo och skulle sätta mig och sy. Äntligen!

Jag har inga stolar :meh:

Försöker få till det ändå, jag SKA sy!

@Trott eller annan som har koll: om man vill göra en popup hundbur, kan man använda sånt där man har i korsetter då? Eller finns det något annat/bättre?
Den billigaste och enklaste lösningen kanske är att köpa ett leksakstält på en butik och sen sy ett tyg till stommen? Eller varför inte ett vanligt tält så får ni plats båda två... :angel:
Jag hittade tältet monster vill ha:
DISNEY-PRINCESS-lekslott-620064-1000525.ashx

Den billigaste och enklaste lösningen kanske är att köpa ett leksakstält på en butik och sen sy ett tyg till stommen? Eller varför inte ett vanligt tält så får ni plats båda två... :angel:
Jag hittade tältet monster vill ha:
DISNEY-PRINCESS-lekslott-620064-1000525.ashx

Fint! :wtf:

Men... är det inte lite rappligt för ett Monster?

Jag har slut på vit tråd :turd: Så kan inte fortsätta sy på min klänning eller nått annat typ :meh: Vill gärna ha vit undertråd istället för att "slösa" på de mindre rullarna med färg... Gjorde iaf 4 pannband igår, och har bara fållen kvar på en klänning :)

Ok, allvarligt talat nu. Vad gör jag för fel?
Det blir skatbo och trassel, maskinen tuggar tyg och bara krånglar.

Jag har bytt nål, bytt tråd, bytt spole, trätt om, rengjort, skruvat upp och ihop, bytt tyg, bytt nål igen.. vad mer kan jag göra? Det funkar bra en liten stund sen börjar eländet igen..
Hjälp! Jag vill ju sy!!

Ok, allvarligt talat nu. Vad gör jag för fel?
Det blir skatbo och trassel, maskinen tuggar tyg och bara krånglar.

Jag har bytt nål, bytt tråd, bytt spole, trätt om, rengjort, skruvat upp och ihop, bytt tyg, bytt nål igen.. vad mer kan jag göra? Det funkar bra en liten stund sen börjar eländet igen..
Hjälp! Jag vill ju sy!!
men oj. jag har ingen aning. Du har ju gjort allt man "ska" göra O_o:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 799
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar