Synd om hästar som inte får gå på bete?

Sv: Synd om hästar som inte får gå på bete?

Jag tycker du gör rätt i att ha din häst inne på nätterna om den tycker det är jobbigt ute med knott och bromsar. Själv så kyler jag av honnom med vatten och torkar honom sedan och han värkligen älskar det kan trycker upp huvudet i vattenslangen..:d Har fått ett täcke till honom nu i sommar, förra så vart han sönderbiten och vart svårfångad tog mig ca 2-4 timmar att få in honom, ibland gick det snabbt då kom han på en gång när han fördstog att han skulle få bli avkyld. Som sagt du vet hur din häst funkar och du bestämmer om den så jag skulle samtidigt inte bry mig om vad andra tycker.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 592
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 989
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 983
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
4 093
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?