Synd om hästar som inte får gå på bete?

Sv: Synd om hästar som inte får gå på bete?

Jag tycker du gör rätt i att ha din häst inne på nätterna om den tycker det är jobbigt ute med knott och bromsar. Själv så kyler jag av honnom med vatten och torkar honom sedan och han värkligen älskar det kan trycker upp huvudet i vattenslangen..:d Har fått ett täcke till honom nu i sommar, förra så vart han sönderbiten och vart svårfångad tog mig ca 2-4 timmar att få in honom, ibland gick det snabbt då kom han på en gång när han fördstog att han skulle få bli avkyld. Som sagt du vet hur din häst funkar och du bestämmer om den så jag skulle samtidigt inte bry mig om vad andra tycker.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Jag har en häst som blir väldigt stressad när hon står inne i lastbilen. Hon är klaustrofobisk och har trauma från transport i släp hos...
Svar
18
· Visningar
717
Senast: Amha
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur