Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färdig! Nu måste jag bara invänta en ledig stund så jag kan sy lite också. På onsdag kväll kanske. Eller nästa helg.
Först funderar jag på att ta tag i laghögen.
Och så väntar vi två små bebisar i släkten inom kort som jag tänkt sy något till.
Men jag blir ju lite sugen på att testa broderi ju.
Hm, du broderade i excell?Jag har broderat utan maskin...
Den bilden är dock det närmaste mönster som kom med. Så jag förde in det i excel istället, klarade inte av det pyttelilla...
Tada Faktiskt riktigt smidigt. Men det tog ju en stund att göra det...
JappHm, du broderade i excell?
Jag har broderat utan maskin...
Den bilden är dock det närmaste mönster som kom med. Så jag förde in det i excel istället, klarade inte av det pyttelilla...
Tada Faktiskt riktigt smidigt. Men det tog ju en stund att göra det...
JaÖh... Jag får erkänna att jag inte riktigt fattar vad du gjort ( ), men jag antar att bilden med en nål bredvid är vad du faktiskt broderat?
Snyggt!
Ja
jag har fört in mönstret från förpackningen(lilla lappen i första bilden) i excel (andra bilden) - då det var jobbigt att försöka sy utifrån det.
Sedan har jag broderat från mitt mönster sas. (först bilden)
Tack Jag modifierde benen lite, men de ser ju inte bättre ut
Den länken ska jag spara! Awesome!!
Nej nu måste jag skärpa mej och börja pyssla!
Jag gillar det! Lite tantigt () motiv bara, men tycker stygnen du fått till är fräckaNä, den där bilden blev för suddig för att man ska kunna se själva stygnen. Nya batterier i kameran:
Här tror jag det syns som jag pratade om, att det inte blev några knut-stygn för mig. Mera bara en stygngröt...
Nån som har några tekniktips?
Och hur går det för er andra? @sthu skulle inte du prova? @FannyN hur går det med ditt coola projekt? @Blacksmithfarm har du övergett broderandet? @Klara har du kommit någon vart i syrummet?
Vem kan det finnas mer...? Hm... @LindgrenV brukar gilla lite udda saker, har jag för mig! Provar plinga dig också.
Alla ska brodera!