SY-tråden, (maskin?)broderier

Nä, det där är hur han ser ut så fort han ser mig hålla i en tejprulle nu efteråt... :sneaky:

Nejdå. :D
Det där är hans min om jag inte talar om vad som gäller när jag gör mig i ordning för att åka bort. Säger jag inte varken "Monster ska stanna hemma" (suckar, går och lägger sig) eller "Ska du följa med?" (skuttar iväg till dörren och är så ivägen han bara kan) så kör han Döende Svanen på högsta nivå. Det är mest skådespeleri, så jag unnar mig att tycka han ser ganska rolig ut. :o :laugh:
Min andra gissning var att det är så där han ser ut när du försökte göra en skummis av dig själv, med silvertejpen i högsta hugg, men din förklaring låter plausibel. ;):laugh:

Vilken jättekul idé! Brukar kika på kattigloosarna i affärerna och tänka att dobben skulle ääääääääälska en sån! Hur stor tror du man kan göra dem? :idea: :D

Bildkrav på dig med, såklart! :D
Äsch, har du bara nog mycket skumgummi skulle det nog gå utmärkt. :D Mönstret består bara av 4 tygbitar, så det är inga problem att skala upp. :up:

Jadå, så fort jag är klar kan jag slänga upp en bild eller två. Exkl. eller inkl. smågris.

Känner att jag haft dåligt med tid att följa den här tråden. Jag får läsa ifatt. :D

I alla fall. Idag tänkte jag varva nytta med nöje. En halvtimmes tvätt/städning belönas med en halvtimme i syrummet. Men varför går halvtimmen i syrummet fyra gånger så fort som den andra halvtimmen? :confused:

Känner att jag haft dåligt med tid att följa den här tråden. Jag får läsa ifatt. :D

I alla fall. Idag tänkte jag varva nytta med nöje. En halvtimmes tvätt/städning belönas med en halvtimme i syrummet. Men varför går halvtimmen i syrummet fyra gånger så fort som den andra halvtimmen? :confused:
För många ulvlekar ;) :p

Min walkabout dress (walkaway heter det ju:banghead::p) har varit på utflykt till föräldrarna :D
Fast mer än så blir det nog inte för den. Den sitter hellre än bra. Insnitten blev inte så bra, men bättre än utan.

Tack, tror jag skippar virkade tofflor! :D

Jag tror du kanske skulle uppskatta RuPaul's Drag Race istället:
tumblr_niwa95K0J11rru9a2o1_500.png

Närbild
2.jpg

Är det där en tillräckligt korsettig korsett då? O_o
(Fråga mig inte hur hen andas...)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Vad läser du just nu?
  • Årets matbluff