Sweet Reclaim xx

Zondell

Trådstartare
Storlek? Har han använts i fullblodsaveln också (förutom RP)? Annan rolig info som jag inte kan googla mig till? Bilder?

Sv: Sweet Reclaim xx

Han har enligt Svensk galopp 15 registrerade fullblodsavkommor födda 1985 till 1988. Sonen Sweet Demand som är godkänd för RP avel är född 1988, han var iaf 153 cm (20 cm), jag är också nyfiken på om någon vet höjden på Reclaim!

Därefter har han 2 stamboksförda RP ston efter sig födda 1987, en med russmöderne och den andra newforest

Vi har ett RP sto som är född 87, hon var tävlingsponny och har gått dressyr SM, numera är hon ett fantastiskt avelssto med sitt 5;e föl vid sidan.

Han var 155 cm. Exteriört utlåtande var; lågställd med djup bog och bra resning. Ngt låg rygg. Harmoniskt benad. Ngt knätrång fram. Utmärkta rörelser i såväl skritt som trav.

Tack för det :-)

Någon som vet var det kan tänkas finnas en bild?

Söker också bilder och mer information om hans dotter Alicia Arden f 1990 som vann SM guld i ponnygalopp 2002 och är plac Msv H och även i dressyr och fälttävlan (vet ej nivå).

Det finns en löpbild i hingstkatalogen som jag tog ovanstående ifrån, men den är inte särskilt bra:( Hittar jag ingen annan scannar jag in den i kväll!

Hejsan, tror jag äger ett av stona som kommer efter Sweet Reclaim, tänkte att det kanske intresserar dig ;)

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 218
Senast: JennyLz
·
  • Låst
Hundavel & Ras Kände att det var dags för ny tråd! Min senaste: två bekanta genom hästvärlden i USA har skaffat varsin corgi, min uppfattning är att...
67 68 69
Svar
1 376
· Visningar
149 763
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 684
Hundavel & Ras Jaha, då var det dags för min egen rasvalstråd! 😊 Varning för liten uppsats! Har kikat runt på forumet här ett tag, men nu vill jag ta...
2
Svar
34
· Visningar
4 549
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V