Swedengang

Det får du givetvis tycka, men du slänger ut en fråga och påståenden som inte stämmer och för att ge dig ett svar behövs lite mer info än du ger i trådstarten.

Gibetvis ska du rapportera inlägg du anser strider mot forumreglerna.
Påstående som inte stämmer sluta nu då har du missuppfattat allt jag skrivit. Är du som kommer med påstående att så här är det Rapportera? jag är inget barn kan försvara mig.

Det får du givetvis tycka, men du slänger ut en fråga och påståenden som inte stämmer och för att ge dig ett svar behövs lite mer info än du ger i trådstarten.

Gibetvis ska du rapportera inlägg du anser strider mot forumreglerna.
Jag frågade angående swedengang var som du kan läsa? Vad mer behöver du få veta om det än så? Jag tackar för personliga åsikter samt delad mening i ämnet.

Ett sånt påstående visar inte att den människan inte har god kunskap utan mer är ute på en cykeltur.
Ja för det du anser måste såklart vara helt rätt?? Shit.. Finns delade meningar i allt. Det du anser kanske inte en annan gör osv. Men visst ska ifrågasätta detta. mer givetvis. Hon sa inte Feliciano hade det utan att han kunde nedärvda till sina avkommor.

Ja men inte Görel hon kanske har en annan definition av vad det är då alla som svarat sagt antingen det ena eller andra. Kanske får räkna svaren och utgå därifrån.

Eller bilda dig en egen uppfattning utifrån fakta? Det är ju ingen omröstning. Det är därför jag ställt frågor, för att försöka utröna vad du själv tycker är för- och nackdelar.

Eller bilda dig en egen uppfattning utifrån fakta? Det är ju ingen omröstning. Det är därför jag ställt frågor, för att försöka utröna vad du själv tycker är för- och nackdelar.
Moderator som du är som precis gör det en annan hade fått tillsägelse för att göra av en moderator. Ja bilda egen uppfattning? Vad är det du inte förstår hur ska jag kunna bilda egen uppfattning när ni alla hävdar olika?

Moderator som du är som precis gör det en annan hade fått tillsägelse för att göra av en moderator. Ja bilda egen uppfattning? Vad är det du inte förstår hur ska jag kunna bilda egen uppfattning när ni alla hävdar olika?

Det är ju just för att det finns olika åsikter som det är viktigt att bilda sig en egen åsikt och inte bara gå på majoritetens mening.

Och kanske avstå personangrepp

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 144
Träning Efter en snygg volta i Maj där kusen bröt 8 tornutskott i manken har vi nu fått ok på att börja sätta igång. Det har läkt otroligt bra...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: Cattis_E
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 405
Senast: Sesca
·
Ridning Jag red på ridskola från jag var 6 till övre tonåren, under senvår och sommar red vi ofta uteritter, i alla gångarter. Man fick lära sig...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 069
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar