Flummflicka
Trådstartare
jag har införskaffat Bot till min pojke, vaddstycken som jag tänkt ha på natten då han får sånna gallor, och tänkte att det även kunde vara bra då han har haft en skada på ena fram.
Började använda dom försiktigt:
Dag 1: 2 timmar när han stod inne
Dag 2: 3 timmar inne
Dag 3: 3.5 timmar ute
Och han ben svullnar till en elefants storlek ungefär.
Står ju " vi enstaka fall kan vi se att benen svullnar försa dagen, gör ett uppehåll eller fortsätt använd så går det bort" på mitt papper.
Igår fick han vara utan men nu står han med dom igen ute.
Känns inte alltför bra. Jag tycker han har mkt gallor efter natten men det är ingenting mot vad har får från BoT. Pratade med Vet om det idag (hon säljer BoT) och hade inte hört något liknande, men skulle ringa dom i veckan och höra, tills dess tyckte hon jag skulle köra på ett par timmar om dagen.
Han blir ju annars varm och gosig och verkar inte tyckte det är obehagligt, men känns ju inte helt 100 med denna svullnad.
Någon som vart med om liknande?
Började använda dom försiktigt:
Dag 1: 2 timmar när han stod inne
Dag 2: 3 timmar inne
Dag 3: 3.5 timmar ute
Och han ben svullnar till en elefants storlek ungefär.
Står ju " vi enstaka fall kan vi se att benen svullnar försa dagen, gör ett uppehåll eller fortsätt använd så går det bort" på mitt papper.
Igår fick han vara utan men nu står han med dom igen ute.
Känns inte alltför bra. Jag tycker han har mkt gallor efter natten men det är ingenting mot vad har får från BoT. Pratade med Vet om det idag (hon säljer BoT) och hade inte hört något liknande, men skulle ringa dom i veckan och höra, tills dess tyckte hon jag skulle köra på ett par timmar om dagen.
Han blir ju annars varm och gosig och verkar inte tyckte det är obehagligt, men känns ju inte helt 100 med denna svullnad.
Någon som vart med om liknande?