Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
min 4 månaders bebis har ett svullet öga . jag misstänker att det är ögon inflamation.
Ska jag ha på koksaltlösning? om jag ska det hur blandar jag det själv.?
Hon är allmänt sjuk förskyld .hostar och har lite feber.
Det är nog bättre med ögonskölj eller vanligt vatten. Var noga med att tvätta händerna och inte peta i båda ögonen då det bara sprids vidare. Blir det inte bättre på någon dag tycker jag att du ska prata med VC!
Jättebra att tvätta med avsvalnat kamomillte.Det är anti-inflammatoriskt.Man får kanske tvätta oftare än vad man fär sätta i salva eller droppar, men det är mycket billigare och skonsammare för kroppen.Dessutom helt naturligt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.