Svullen testikel?

NagelacksBeroende

Trådstartare
En av min systers kaniner såg jag idag hade en svullen testikel, det första jag tänker på då är cancer.
Jag vet inte om det är vanligt eller så, är det det? Jag har försökt att leta på internet, men har inte hittat något.

Om det är cancer är det nog bäst att avliva honom tror jag, han är ca 8 år nu och vill inte söva honom nu när han är så pass gammal...

Jag känner att min kunskap om cancer är väldigt liten, har man ont av cancer? Han verkar inte lida något, bara att han är svullen...

Säg allt ni vet...

Imorn ska självklart vet. kontaktas.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 709
Senast: Enya
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 731
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat