Sverker har fått en kräckerstång...

gul_zebra

Trådstartare
...och hon blev jääääätteglad :D

15964_1194652814.jpg

71232_1194652844.jpg

78546_1194652905.jpg

86354_1194652874.jpg

Sv: Sverker har fått en kräckerstång...

Hon är ju för söt :)

Sverker tackar och bockar :D

Snart får jag hem en pojk också, en silvermink långhårig rex :love: Jag skyller på att Sverker måste ha ögongodis, det är inte aaaaalls jag som har kärat ner mig! :angel:

Sverker tackar och bockar :D

Snart får jag hem en pojk också, en silvermink långhårig rex :love: Jag skyller på att Sverker måste ha ögongodis, det är inte aaaaalls jag som har kärat ner mig! :angel:

Neeej, jag kan absolut inte tänka mig att det är DU som vill ha! :D

Ååh vad sugen jag blir på att skaffa hamster igen, har tre tomma burar i källaren ju... Ska nog göra mig av med dem, annars är risken överhängande.

Vad söt Sverker är! Gott med kräckerstång också, lite helggodis ska man ju ha såklart :D

Jag var på en djuraffär idag och gick förbi tamråttorna, så himla fina! Dock kassa burar, men det är en annan sak...Vill också ha råttor någongång i framtiden :)

Oh säg till mig isf, kanske kan vara intresserad av nån bur och ska passera genom Uppsala i december ;) :D

men det där ser ju inte ut som en råtta? mer om en mus :confused:

Det säger du inte den dagen du är van vid råttsvansar sen flera år tillbaka och helt plötsligt skaffar nån med en liten stump! :angel: Jag är fortfarande inte van vid den där stumpen, det blir så fel... Det fattas nåt, liksom :D

Ja inte är den stor heller!

En råttsvans kan ju uppfattas som lite läskig av vissa, nästan hårlös och dan som den är. Det häftigaste med råttornas svansar tycker jag är att den liksom är "fjällig", som en bälta eller nåt. :D

Men en hamsterstump är ju bara söt. :love:

Ska höra mig för med sambon om burarna med, det är sådana här plastlådor, DUNA i mellanstorlek med tätt galler ovanpå. Inredningen är lite... gnagd. :D

En hamsterstump må vara söt, men det blir ändå tomt! :angel::D

Ja det förstår jag! Jag är ju betydligt mer van med hamster än råtta, så för mig kändes råttan som en jättehamster med enorm pung och stooort svansbihang. :D

Liknande trådar

Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: MJLee
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
29 30 31
Svar
602
· Visningar
14 692
Senast: AbCdE
·
Relationer Tack för du tänkte på mig och ringde 112 inatt. Älskar min älskade chihuahuaterrier @dobbis :heart Och till er övriga med. Tack för...
Svar
5
· Visningar
1 694
Senast: astronaut
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?