tänk jag nojjar över precis detsamma
Litar inte på vare sig BSF eller Alexandra_Zazzi
, eller på de andra två heller för den delen
Det är väl FQ röst på paow igår som ställer till det lite för mig- liksom varför skulle hon lägga en första röst , den första av alla att rösta igår på Paow om de var i lyan ihop?
Visst för att ge alibi eller att hon ska verka god själv om Paow ändå är i lyan och poaw åkte - men känns ända troligast för mig att i gårdagens läge borde de försöka få ut en god? Dessutom misstänker jag ju att just igår hade de trollat en bybos röst visserligen skulle det lottas av LL om det är mer än en bybo. Vilket jag ju då tror
-att det är mer än en bybo kvar - så det var deras chans att få ut en god såsom jag tänker
visst alibi osv men känns ju som det smartaste vore att lägga en röst på en god av FQ i det läget? Och att hon då valde paow för att hon flamsat runt lite och var "enkel" att teoria om?
Och sedan tyckte jag faktiskt att Paow hade en poäng i att FQ var lite okonsekvent i sitt teoriande igår ang det där med att jag skulle ha räddat kvar Mys-Ernst i DL1
Så jag blir lite mer fundersam på om det inte är så trots allt att det kan vara hemlig som är i lyan?som också röstade på Paow igår?
Sedan är det frågan om hon är det med Alexandra_Zazzi eller Blacksmithfarm?
Ska man fundera lite efter det som jag var inne på igår så kanske Mys_Ernst hellre valde lyakamrater efter deltagarnas namn - att han visste vilka de var ( dvs hemlig och BSF i så fall) istället för att ta "andra" namn Iofs så är ju Alexandras alter ego lika känt som mitt (TiIlägg: i så fall är också Paows alterego lika välkänt förstås!) men det beror också på vem som är Mys_Ernst
och hur väl denna kände till detta
Och jag är ju inte förvånad över att inte jag valdes till lyan- det brukar inte gå så bra för onda när jag är i lyan
Men men - Detta är väl egentligen tankar lite i periferin - det smartaste är kanske att faktiskt kolla vad som skrivits /deltagit/ kommit med tankar som faktiskt fört leken framåt?
och Ja jag nojjar väldans över de 4 som är kvar att fundera över. Men det enda som INTE får ske är att två goda åker ut - helst ska ju goda få fram båda ulvarna på en gång tycker jag
Men samtidigt var det ju bra att ängeln lyckades förhindra käket inatt
Misstänker starkt att det var någon av de tre som mer eller mindre hålls som goda av numera alla som var tilltänkt som nattmåltid
För de osäkra vill de ju ha kvar - iaf skulle jag resonerat så om jag hade varit i lyan
jag kommer också ha lite dåligt med tid senare ikväll eller ja - kan bara sitta på telefonen då och jag har likos ingen aning om vad jag har för lösenord vare sig till detta nicket på buks eller till den e-mail jag använt för att skapa det så kan inte logga in på detta kontot annat än på datorn där jag har det sparat i den webbläsare jag använder (och TRO mig har försökt lista ut vilket lösenord jag har med tanke på antal tecken - men går bet - och vill inte försöka så många ggr att jag inte kan komma in på ett tag heller-
inte bra om man måste rösta!
edit la till en rad om att Paows alterego borde iofs vara lika välkänt som mitt och Zazzis