Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt, då kan jag gå och lägga mig nu.Uppdatering
Så fort domarna gett signal springer Alexandra Zazzi iväg och räddar Paows kalla kaffe från morgonens tävling. Därefter slår hon ihop mascarponen med de vispade äggvitorna och vispad grädde och får ihop en helt fantastisk Tiramisu på utsatt tid. Donald gör sin vana trogen, försöker muta domarna med Dunkin Donuts men får kalla handen och till slut lommar han iväg till kaffemaskinen och häller upp en Espresso...
Paow tycker Donald har en fantastisk idé springer genast efter, tar en svart kaffe ur automaten och för att "spiceya" upp det så häller hon i både baileys och snor resterna av Zazzis grädde och får till en Irish(!?) Coffee...
FarmenQristina har helt slut på idéer men sedan kommer hon på GLASS!!! Springer genast till förvaringsskåpen, hämtar fram glassmaskinen och mäter upp lika delar mjölk, grädde, tar med ägg och socker och snor ihop glassmeten som hon tänker smaksätta med choklad och servera med det som nu är kvar av Zazzis grädde...
Efter 25minuter inser FarmenQristina sitt misstag - glass behöver minst 45minuter i glassmaskinen, den rinnande smet som finns är inget som domarna ens vill titta åt så hon elimineras utan att de ens behöver fundera vidare.
FarmenQristina var ulv
Samma här .Skönt, då kan jag gå och lägga mig nu.
Ja jäklar, vi skulle ha behövt ha kvar kinesiska muren..kanske hade underlättat något. Men vi får slå våra kloka ihop och se vad vi kan komma fram till..Då har vi "bara" ca 2 ulvar kvar....
Ärsch, jag som trodde det var matlagningskurs!Ber om ursäkt för dålig medverkan idag (men det var värt det för Intesåsnällo hoppade SATAN idag!) men är nöjd med utfallet.
Jag är dock ff lite tveksam till Paows godhet och undrar väl lite som Trumpen när BSF blev god?
Boll, AA och Trumpen själv tycker jag väl att vi avhandlat allihopa och så här långt in i leken har väl alla hajat deras roller eller iaf hur de blev godförklarade så jag lägger ingen energi på dem. hemlig har jag också lagt åt sidan redan efter att hon la upp Ernst till lottning i DL1 - visst det skulle kunna vara ett tjusigt alibi men alltså, så sent som hon röstade fanns det ingen anledning?
Den jag är minst säker på av de jag sorterar in som goda men ingen jag lägger energi på i första hand.
Jo det var tanken att jag skulle hålla i en (det var det Gordon ringde om häromdagen, Masterchef USA tror jag) men den där Lena hävdade att hoppning var viktigare.Ärsch, jag som trodde det var matlagningskurs!
Ja jäklar, vi skulle ha behövt ha kvar kinesiska muren..kanske hade underlättat något. Men vi får slå våra kloka ihop och se vad vi kan komma fram till..
Baserar du det på en känsla eller något Bsf faktiskt gjort?Jag har sagt att jag tycker BSF ärligt verkar leta ulvar, ja.
KänslaBaserar du det på en känsla eller något Bsf faktiskt gjort?
Intressant att notera att varken FQ, eller Paow har haft något att säga i diskussionen.
Så ja röstar nu, för ja försöker följa reglerna å sen drar ja iväg med en tekniker å har skoj istället.