Sveriges Mästerkock - Ulvlek

Vad tänker du om BSF? Jag har lite känslan, när blev Q god här?

Teoriar bra är en kommentar.
Jag tyckte ju att det var några saker som gjorde att jag kunde tänka mig henne som god, men det kan ju vara himla snyggt spelat också. Och det var ju biten att hon valde mellan mys-ernst och mandelmann enligt hennes teori och röstade på ulven. Sedan frågan om spionens dräll-rad till lyan, en som sitter i lyan behöver väl inte ens fråga det i tråden? Men det är ju med noteringen att det kan vara ett spel för galleriet.
Men då får jag för många som verkar goda i den där högen; jag funderade över hemlig och Zazzi åt det hållet med.
Paow och FQ verkar ondast - FQ kanske mest för att jag tycker att det är lite slätstruket och inte får grepp..

Jag har tom faktiskt rätt mycket funderingar kring BSF - som jag skrev tidigare det är något med sättet hon skriver sina funderingar som får mig att fundera över om hon verkligen har goda avsikter?
Ffa detta reagerar jag lite på- känns som hon skulle kunna försöka få muren att tro att hon är spionen tex? Får lite sån känsla över detta svaret helt enkelt:idea: och muren blev ju käk sedan dessutom ....
Ja! Jag minns att jag reagerade över den biten när jag läste igenom leken igen, tydligen skrev jag inte ner det i mina anteckningar..ursch, vad svårt det är.

Jag tyckte ju att det var några saker som gjorde att jag kunde tänka mig henne som god, men det kan ju vara himla snyggt spelat också. Och det var ju biten att hon valde mellan mys-ernst och mandelmann enligt hennes teori och röstade på ulven. Sedan frågan om spionens dräll-rad till lyan, en som sitter i lyan behöver väl inte ens fråga det i tråden? Men det är ju med noteringen att det kan vara ett spel för galleriet.
Men då får jag för många som verkar goda i den där högen; jag funderade över hemlig och Zazzi åt det hållet med.
Paow och FQ verkar ondast - FQ kanske mest för att jag tycker att det är lite slätstruket och inte får grepp..
mina tankar har gått kring Paow och Qristina, sen är jag mer osäker men där ingår BSF och eventuellt AZ. Jag tror inte på AZ men hon kan ha haft alibiröst. Jag var halvt på väg att rösta på Qristina för att hon mest bara följt med. Hemlig har jag velat med men tror egentligen på god.

Och i nojiga stunder misstänker jag bollen__, du är en j-vel till att luras.
Jag har med nojjat i början av leken - tänk så många stekpannor hon orsakat i mitt huvud genom årens loppO_o:p
Men allt eftersom leken fortskridit så finner jag det osannolikt att hon lurat mig denna gången- det känns inte troligt alls med tanke på vad hon skrivit och teroriat om under leken tycker jag:)

Det känns i vart fall inte som att paow sitter i en lya med vare sig FQ eller hemlig - frågan är ju om det är en eller flera goda i den trion dock? och vilka är vad:idea:

Jag skulle också gärna se lite av @Alexandra_Zazzi eftersom jag funderar mycket över henne också

Programledningen har precis återhämtat sig från chocken att Paow lagar mat, så nu skruvar vi upp förväntningarna rejält inför kvällens elimineringstävling!

Temat är italienska desserter och ni har 30 minuter på er att skapa en fantastisk skapelse till våra domare!

Det känns i vart fall inte som att paow sitter i en lya med vare sig FQ eller hemlig - frågan är ju om det är en eller flera goda i den trion dock? och vilka är vad:idea:

Jag skulle också gärna se lite av @Alexandra_Zazzi eftersom jag funderar mycket över henne också
Ja, eller? Är paow ett oskyldigt offer eller har paow tidsbrist och har bett i lyan om att bli utröstad? Då kan ju nån av de ändå vara där med henne också. Gud vad svårt..
Jag var lite benägen att sätta hemlig och Zazzi ihop åt det eventuellt godare hållet - men det är ju då det där med att FQ också röstar på paow som skaver - och att Zazzis röständring från dig kanske bara var ett förjävla bra alibi!

Kanske ska man tänka lite utanför boxen och fundera över vilka man själv skulle valt till att vara ulvar i detta startfältet helt enkelt? Mys_Ernst verkar ju inte vara novis på lekandet så misstänker att han hade lite koll på en del deltagare ;) och ingen av de andra nya namnen - kinesiska muren och mandelman kom med i lyan- det vet vi ju
Och jag tror ju även att Donald Trump inte sitter i lyan- baserat på att muren med största sannolikhet siat honom :) så det ger ju mig att MysErnst inte ville chansa på någon helt nyregistrerad i lyan

Programledningen har precis återhämtat sig från chocken att Paow lagar mat, så nu skruvar vi upp förväntningarna rejält inför kvällens elimineringstävling!

Temat är italienska desserter och ni har 30 minuter på er att skapa en fantastisk skapelse till våra domare!
dunkin-donut.jpg

Kanske ska man tänka lite utanför boxen och fundera över vilka man själv skulle valt till att vara ulvar i detta startfältet helt enkelt? Mys_Ernst verkar ju inte vara novis på lekandet så misstänker att han hade lite koll på en del deltagare ;) och ingen av de andra nya namnen - kinesiska muren och mandelman kom med i lyan- det vet vi ju
Och jag tror ju även att Donald Trump inte sitter i lyan- baserat på att muren med största sannolikhet siat honom :) så det ger ju mig att MysErnst inte ville chansa på någon helt nyregistrerad i lyan
Men det hjälper inte så mycket i hemlig - paow - FQ - BSF - Zazzi fallet..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23
  • Föl 2023

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka