Jag vet!! riktigt duktig på att smyga med är honJa.. FQ kommer jag inte ihåg vem det är IRL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet!! riktigt duktig på att smyga med är honJa.. FQ kommer jag inte ihåg vem det är IRL
Det är ju en förutsättning, tiden börjar rinna ut.Det har du iofs rätt i, bara det är två onda..
vem är näst mest skum tycker du?Jag är villig att ändra röst om ni andra kan lova att det är på en ulv. Men jag tycker att Paow har varit skummast.
Jag kan inte lova något, jag antar att du inte kan lova att Paow är ond heller eller?Jag är villig att ändra röst om ni andra kan lova att det är på en ulv. Men jag tycker att Paow har varit skummast.
Jag vet inte. Har tyckt Trump varit det, men är inte säker efter de andras inlägg.vem är näst mest skum tycker du?
Nä, tyvärr inteJag kan inte lova något, jag antar att du inte kan lova att Paow är ond heller eller?
FQs röst på paow gör mig skeptisk alltså!Sorry, den där jäkla Lena lurade med mig på hoppträning när jag precis börjat vispa mascarponen.
Efter snabbläsning inser jag att det handlar om FQ eller Paow idag för de är de jag haft svårast att sortera in.
Paows röst på mig är ju inte till hennes fördel men åas röstar FQ där?
Det gör iofs hemlig också och jag känner mig hyfsat säker på henne, precis som jag gör med boll, AA och Trump men ingen av dessa har ju röstat än.
Eftersom jag vill åka hem och slippa stå i stallet och teoria så vill jag rösta nu!
Som innan håller jag med. Jag misstänker för all del alltid Paow alterego, vilket alltid får mig att tveka att rösta på henne.FQs röst på paow gör mig skeptisk alltså!
Alexandra röstar på FarmenQristina för att men för helvete fetningsjävel jag tror att den sena ändringen igår var ett spel för gallerian.