Sveriges Mästerkock - Ulvlek

Jag är villig att ändra röst om ni andra kan lova att det är på en ulv. Men jag tycker att Paow har varit skummast.

Stirrar mig blind och kommer inte fram till något. S
Trump bollen o ankan verkar ha hittat varandra nu. Om det betyder att de alla är goda eller om en eller fler av dem är ond vet jag inte.
Men de verkar resonera vettigt.

Så vem ska jag rösta på?

Farmenqristina ty ker jag flugit lite under radarn och jag funderar på om hennes misslyckade förändring var ett försök att se god ut? Därför:
Blacksmithfarm röstar på farmenqristina

Jag kan ändra mig men..

Donald röstar på Farmen Qristina, dels av uteslutning, dels för sent försök till röständring i förra DL och dels för att hon mest flutit med.

Röstlista DL3 KL22

20.28 FarmenQristina röstar på Paow
20.29 hemlig röstar på paow
20.30 Paow röstar på Alexandra_Zazzi

paow 2
Alexandra_Zazzi 1

Farmenqristina 1

Sorry, den där jäkla Lena lurade med mig på hoppträning när jag precis börjat vispa mascarponen.

Efter snabbläsning inser jag att det handlar om FQ eller Paow idag för de är de jag haft svårast att sortera in.

Paows röst på mig är ju inte till hennes fördel men åas röstar FQ där?
Det gör iofs hemlig också och jag känner mig hyfsat säker på henne, precis som jag gör med boll, AA och Trump men ingen av dessa har ju röstat än.

Eftersom jag vill åka hem och slippa stå i stallet och teoria så vill jag rösta nu! :arghh:

Bollen__ röstar på Farmen Qristina
För att hon flutit med, för att en jag tror är god enligt tidigare teorier röstar här, för försöket till röständring, för avsaknaden av teorier

Röstlista DL3 KL22

Trump röstar på farmenqristina
Bollen röstar på farmenqristina

paow 2
Alexandra_Zazzi 1

Farmenqristina 3

Sorry, den där jäkla Lena lurade med mig på hoppträning när jag precis börjat vispa mascarponen.

Efter snabbläsning inser jag att det handlar om FQ eller Paow idag för de är de jag haft svårast att sortera in.

Paows röst på mig är ju inte till hennes fördel men åas röstar FQ där?
Det gör iofs hemlig också och jag känner mig hyfsat säker på henne, precis som jag gör med boll, AA och Trump men ingen av dessa har ju röstat än.

Eftersom jag vill åka hem och slippa stå i stallet och teoria så vill jag rösta nu! :arghh:
FQs röst på paow gör mig skeptisk alltså! :crazy:

jag röstar också så det är gjort

Jag reagerade på FarmenQristinas inlägg tidigare idag , det var en okonsekventhet i det i hennes tankar ang om jag räddningsröstat eller inte så MysErnst skulle klara sig i DL1
Tycker också att hon flutit med rätt obemärkt och inte kommit med så mycket som fört leken framåt såsom hon kan göra när hon är god

AnnaAnka röstar på farmenqristina

Röstlista DL3 KL22

Trump röstar på farmenqristina
Bollen röstar på farmenqristina
Alexandrazassi röstar på farmenqristina
Anna Anka röstar på farmenqristina

paow 2
Alexandra_Zazzi 1