Sveriges Mästerkock - Ulvlek

jag reagerar lite på att ingen av de tre osäkra korten för mig som hittills röstat har lagt en röst på @Alexandra_Zazzi
Betyder det att hon är god eller att hon är ond?
Jag tycker ju faktiskt att Zazzi inte varit så deltagande som hon brukar vara - känns egentligen som den som allra mest tassar med av de 4 jag har att fundera över

jag reagerar lite på att ingen av de tre osäkra korten för mig som hittills röstat har lagt en röst på @Alexandra_Zazzi
Betyder det att hon är god eller att hon är ond?
Jag tycker ju faktiskt att Zazzi inte varit så deltagande som hon brukar vara - känns egentligen som den som allra mest tassar med av de 4 jag har att fundera över
Funderar över den där ändringen från dig till Ernst..utan den hade nog inte jag tyckt att hon borde vara god. Och egentligen låg hon väl själv i farozonen då? Jag funderar ifall det var ett sjukt smart drag..

jag lägger mina röster nu så jag inte riskerar att missa att rösta :

Det går tankar kors och tvärs milt sagt i huvudet på mig idag :

Jag tycker fortfarande det är lite missränkt att ingen av de tre som hittills röstat vill hålla Zazzi som annat än god .ifall de två onda redan röstat så borde ju rimligen någon kastat iaf misstankar ditåt? annars blir det ju en mindre att fundera över - och det om något vill ju inte ulvarna i detta läget-
OM de nu inte planerar en röstkupp -
Så faktiskt är jag mest inne på att rösta på Alexandra_Zazzi idag . Förutom den där röständringen till Mysernst så tycker jag hon har klart mest ulvvarning(smyga med och inte tillföra så mycket) på sitt spel i denna leken
Så röst 1
AnnaAnka röstar på Alexandra_Zazzi

Sedan vet vi att onda FarmenQristina röstade på Paow igår - vilket jag beslutat mig för att få mig att hålla Paow lite åt det godare hållet faktiskt ( kan givetvis ha helfel!!!)
Så det lämnar BSF och hemlig kvar
Och av de två så är det väl BSF som jag litar minst på och vet ju att hon kan spela sådär som ond- förefall gräva osv
Samtidigt tycker jag att det var liten konsekvent av hemlig att rösta på både Paow och BSF - med tanke på hur BSF röstat på Paow med
Och det tillsammans med att hemlig röstade på Paow igår så väger det även till att min andra röst landar på hemlig. Tänker att det är rimligt att anta att lyan inte ville få ut farmenQristina igår och de som la de första rösterna är det vi kan gå på , och dessutom kom Zazzi sent in in den röstningen igår - kan ha varit för att bevaka hur det gick och styra över till kanske just paow istället om det gick?
Så går mina tankar

röst 2
AnnaAnka röstar på hemlig

Jag har precis läst igenom och jag kan väl inte påstå att jag är så mycket klokare än vad jag var igår.
Precis som tidigare har jag sorterat bort AA, bollen och Trumpen och det lämnar då BSF, paow och hemlig.
Det finns inget konkret att gå på när det gäller bsf och paow men hemlig har jag ju tidigare lagt åt sidan för rösten på Ernst i DL1.
Jag KAN liksom inte se att en ulv lägger upp en annan ulv till lottning med typ 1 min till DL?!?
Är det en alibiröst så är det så jäkla smart att jag får se mig överbevisad men varken paow eller bsf har så starka "godhetsindikationer" som hemlig i det fallet.

Så därför (för det är stallplansteoriande idag också):

LenaH röstar på Paow
LenaH röstar på Blacksmithfarm

det är lite spännande att hemlig röstar på blacksmithfarm som också röstat på Paow som hemlig vill hålla ond och även röstar på
Menar du @hemlig att BSF skulle alibirösta på en kollega i denna lynchen alltså?
Jag vet inte. Jag röstar på de jag finner minst troligt goda. Sen kan säkert alibiröstning komma även nu.

DagDL 4 kl 22.00
14:38 Blacksmithfarm röstar på paow
14:38 Blacksmithfarm röstar på hemlig
17.14 paow röstar på hemlig
17.14 paow röstar på blacksmithfarm
17.46 hemlig röstar på paow
17.49 hemlig röstar på blacksmithfarm
20.37 AnnaAnka röstar på Alexandra_Zazzi
20.37 AnnaAnka röstar på hemlig
20.38 Alexandra_Zazzi röstar på paow
20.38 Alexandra_Zazzi röstar på Blacksmithfarm

paow 3
hemlig 3
Blacksmithfarm 3
Alexandra_Zazzi 1

Jag tror inte jag varit mer aktiv i förra leken heller?

Japp, det är därför jag hopptränar på onsdagar, för att kunna stå på stalllplan och bevaka... :cool:
Det jag saknar är hur du tidigt brukar typ naila lyan. I förra leken var du ju ganska snabb med att pricka flera minns jag..Du kanske inte var mer aktiv, det vet jag inte, men just hur du brukar teoria eller vad man ska säga det.
Samtidigt förstår jag verkligen inte varför du skulle röständra från ankan om du var ond. Det är verkligen det perfekta alibit men samtidigt typ helt dumt så därför borde du vara god ...

DL1
18.33 Kinesiska Muren röstar på Donald Trump

20:01 Mys-Ernst röstar på paow
20:03 paow röstar på hemlig
20:19 Blacksmithfarm röstar på Mys-Ernst

20.27 Cruella_DeVil röstar på AnnaAnka
20.32 bollen__ röstar på Cruella_DeVil
20.41 AnnaAnka röster på Blacksmithfarm
21.08 Donald röstar på kinesiska muren.

21.17 Mandelman röstar på AnnaAnka
21.30 FarmenQristina röstar på Mandelman
21.35 mandelman ändrar sin röst till FarmenQristina
21.42 Alexandra_Zazzi röstar på Mandelman
21.59 hemlig röstar på Mys_Ernst
22.00 AnnaAnka ändrar röst till Mandelman

Mandelman - bybo

Cruella_Devil - borgmästare

DL2
20.25 Paow röstar på Mys-Ernst

21.14 Blacksmithfarm röstar på Anna Anka
21.15 MysErnst att rösta på hemlig

21.20 Donald Trump röstar på Alexandra_Zassi
21.21 Alexandra_Zazzi röstar på AnnaAnka
21.22 Kinesiska Muren röstar på Alexandra_Zassi

21.29 FarmenQristina röstar på AnnaAnka
21.46 Alexandra_Zazzi ändrar sin röst till Mys_Ernst
21.56 bollen__ röstar på Mys-Ernst
21.57 hemlig röstar på Mys-Ernst
21.59 Mys-Ernst Ändrar till Alexandra_Zazzi i hopp om räddning
22.00 AnnaAnka röstar på Mys-Ernst
22.00 FarmenQristina ändrar röst till Mys-Ernst (ogiltig)

MysErnst - ulvledare

Kinesiska muren - givmild siare

Röstlista DL3 KL22
20.28 FarmenQristina röstar på Paow

20.29 hemlig röstar på paow
20.30 Paow röstar på Alexandra_Zazzi
21.47 Blacksmithfarm röstar på farmenqristina

21.49 Trump röstar på farmenqristina
21.51 Bollen röstar på farmenqristina
21.56 Alexandrazassi röstar på farmenqristina
21.56 Anna Anka röstar på farmenqristina

FarmenQristina - ulv[/QUOTE]

AnnaAnka är jag tämligen säker på att hon är god, hon har spelat på ett övertygande vis + att hon resonerat mycket kring rollerna där jag håller med.
Bollen__ känns också god, men som sagt hon kan lura skjortan av vem som helst. Är hon ond är hon verkligen skitbra.

Alexandra Zazzis har jag tvekat en del på. I DL1 så röstar hon sent, vilket inte säger att hon är ond, men som ond är det mer att bevaka
När jag tittar på DL3 så är det synliga att Alexandra zazzi ändrar sin röst till mysernst från Ankan. Han får inte flest i det flest röster och det inleder strömröstningen. Hon får ofta med sig någon några (åtminstone alterego). Antingen har de bestämt att offra Ernst och skaffa sig alibi på så sätt eller så kan jag inte se att lexandra skulle göra något sådant. MEN AZ brukar vara betydligt mer aktiv. Har sett ganska lite, har hon förvarnat om aktiviteten. tredje omröstningen säger typ inget. Däremot är hon en skicklig spelare och som ulvledare så vill man nog gärna ha med henne laget, om inte annat så för hennes alter egos ovana att peka ut lyan innan dl1 ;)

Hemlig - Hon är nära att sänka ernst i DL 1, om nu inte lyan hade planen att lyncha ernst för att ge alibi så ser hon rätt god ut. Sen har hon haft lagom teorier i lagom tid mest hela tiden.

BSF för det mesta rätt, teoriar flitig och jag får känslan av god men samtidigt inte tillräckligt. Kan det vara att lyan spelar djävligt bra och jag liksom måste ha en synadabock och inte dem som ond?

Paow, har vi inte sett mycket av och de hon skriver är svårtolkat för en amerikan. Röstningen i dag som igår är tvetydig. Är paow också offer för att det finsn för många som ser goda ut, eller är hon ond. Hon är lite online och hakar på lite väl sent på vissa teroier.... svårt att väja här

Det jag saknar är hur du tidigt brukar typ naila lyan. I förra leken var du ju ganska snabb med att pricka flera minns jag..Du kanske inte var mer aktiv, det vet jag inte, men just hur du brukar teoria eller vad man ska säga det.
Samtidigt förstår jag verkligen inte varför du skulle röständra från ankan om du var ond. Det är verkligen det perfekta alibit men samtidigt typ helt dumt så därför borde du vara god ...
Jag har exakt samma tankar, både att et är viktigt för lyan att inte ha någon som pekar ut den direkt och dels är AZ bra i lyan också.

Jag har precis läst igenom och jag kan väl inte påstå att jag är så mycket klokare än vad jag var igår.
Precis som tidigare har jag sorterat bort AA, bollen och Trumpen och det lämnar då BSF, paow och hemlig.
Det finns inget konkret att gå på när det gäller bsf och paow men hemlig har jag ju tidigare lagt åt sidan för rösten på Ernst i DL1.
Jag KAN liksom inte se att en ulv lägger upp en annan ulv till lottning med typ 1 min till DL?!?
Är det en alibiröst så är det så jäkla smart att jag får se mig överbevisad men varken paow eller bsf har så starka "godhetsindikationer" som hemlig i det fallet.

Så därför (för det är stallplansteoriande idag också):

LenaH röstar på Paow
LenaH röstar på Blacksmithfarm

Kinesiska Muren undrar på vem den där LenaH är? Har hon varit med i nån dokusåpa kanske?

Hej och välkomna till kvällens elimineringstävling.
Ikväll har vi en gästdomare som kommer bedöma er och era insatser.

För första gången i programmets historia och alla säsonger worldwide låter vi en redan utröstad deltagare vara domare i tävlingen

Säg välkommen till ingen annan än:

C R U E L L A DE V I L !!!!!!!!

(efter hårda förhandlingar med PETA och övriga tidigare protesterande föreningar ansåg de att ett visst belopp från Trump-administrationen och lite extra reklamtid var tillräcklig kompensation)

Så här kommer reklamen
PETA

Svenska Kenneth-klubben.. Förlåt - Kennelklubben!

Djurens rätt

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ytlighet i ett förhållande.
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Black Friday

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2023
  • Dressyrsnack 17
  • 07:or del 23

Omröstningar