Sveriges Mästerkock - Ulvlek

Ni har fel om mig. Det betyder att en eller fler i lyan har röstat smart så de ska verka goda.
Hinner inte försvara mig. Och har inget bättre förslag att komma med för er att rösta på
Så jag hoppas att i alla fall en ulv åker.

Alltså jag måste rösta nu.

Ser man till röstlistorna så skulle AZ vara ganska dum att ändra röst från AA som ondingarna måste gissat kunde ha en viktig roll pga hennes desperata försvar. Så hon går bort.

Och hemlig i DL1 det känns som en tokig chansning att lägga ut en kompis för lynch

Donald röstar utifrån uteslutningsmetoden på övriga.

Donald röstar på BSF
Donald röstar på Paow

DagDL 4 kl 22.00
14:38 Blacksmithfarm röstar på paow
14:38 Blacksmithfarm röstar på hemlig
17.14 paow röstar på hemlig
17.14 paow röstar på blacksmithfarm
17.46 hemlig röstar på paow
17.49 hemlig röstar på blacksmithfarm
20.37 AnnaAnka röstar på Alexandra_Zazzi
20.37 AnnaAnka röstar på hemlig
20.38 Alexandra_Zazzi röstar på paow
20.38 Alexandra_Zazzi röstar på Blacksmithfarm
21.27 bollen__ röstar på paow
21.27 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21.59 Donald röstar på BSF
21.59 Donald röstar på paow

paow 5
hemlig 3
Blacksmithfarm 5
Alexandra_Zazzi 1

den lär inte bli så långvarig..... :angel:
Undrar om ens kinesiska muren hinner komma på plats - för vi sa väl under Q1, men inte vilket år ;)
Med tanke på Murens fart i kön till skafferiet är han/hon/hen/den på plats i ett huj och du minns fel. Så länge jag är president var mitt sista ord. Vad du sa unde min lunchpaus på 3 timmar har jag ingen aning om. Så det räknas inte.

Med tanke på Murens fart i kön till skafferiet är han/hon/hen/den på plats i ett huj och du minns fel. Så länge jag är president var mitt sista ord. Vad du sa unde min lunchpaus på 3 timmar har jag ingen aning om. Så det räknas inte.

Du har inte läst det finstilta i kontraktet... :angel:

Men jag kan ta det igen... är egentligen väldigt enkelt och något som alla deltagare förbinder sig att följa oavsett i vilket sammanhang. Man kan nästa säga att det numera är en oskriven regel:

LL BESTÄMMER!!!!!
:D

Uppdatering!

Nu till det vi alla har väntat på. Idag har vi skådat Trump laga pannkakor! Jag brukar inte lägga så stor vikt vid män som inte gör som jag säger men det var hett! Men tyvärr så hade han i massa salt! Har man verkligen i salt i pannkakor? Tydligen äter han pannkakorna så på Mcdonalds. Märklig man.

Alexandra fortsatte med pannkaksspåret. Frasiga pannkakor som var bland de godaste jag ätit! Anna Anka var inte så dum hon heller med sin ärtsoppa. Jag är imponerad!

Men nu till de godaste rätterna :love:

Paow hade tänkt till. Jag gillar ju ni vet vad och Paow ville fortfarande ha den där p*lsen. Så hon tillagade enkla pannkakor och serverade med nutella och grädde! (svart och vitt liksom) Hur kunde hon veta att jag älskade nutella samt svart/vitt! När jag skulle utse Paow till vinnare så var hon förvunnen! Hon hade fokuserat så på att vinna tävlingen att hon glömt av att hon var nötallergiker. Men Paow älskling. En förvunnen deltagare får inte vinna påstår @Paddington men givetvis så ska du få en p*ls :heart.

Den andra rätten som utmärkte sig var Blacksmithfarms ärtsoppa. Såå sjukt god och den godaste ärtsoppan jag ätit (då gillar jag ändå inte ärtsoppa). MEN Bsf hade varit så stressad så hon hade missat köttförbudet så hon blev genast diskat :cry:

Eftersom jag var god när jag var med i tävlingen så vill jag bara avsluta med att säga VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED????!

Paow var bybo och håll i er, Blacksmithfarm var också bybo!

LL återkommer med DL, antar jag.

Uppdatering!

Nu till det vi alla har väntat på. Idag har vi skådat Trump laga pannkakor! Jag brukar inte lägga så stor vikt vid män som inte gör som jag säger men det var hett! Men tyvärr så hade han i massa salt! Har man verkligen i salt i pannkakor? Tydligen äter han pannkakorna så på Mcdonalds. Märklig man.

Alexandra fortsatte med pannkaksspåret. Frasiga pannkakor som var bland de godaste jag ätit! Anna Anka var inte så dum hon heller med sin ärtsoppa. Jag är imponerad!

Men nu till de godaste rätterna :love:

Paow hade tänkt till. Jag gillar ju ni vet vad och Paow ville fortfarande ha den där p*lsen. Så hon tillagade enkla pannkakor och serverade med nutella och grädde! (svart och vitt liksom) Hur kunde hon veta att jag älskade nutella samt svart/vitt! När jag skulle utse Paow till vinnare så var hon förvunnen! Hon hade fokuserat så på att vinna tävlingen att hon glömt av att hon var nötallergiker. Men Paow älskling. En förvunnen deltagare får inte vinna påstår @Paddington men givetvis så ska du få en p*ls :heart.

Den andra rätten som utmärkte sig var Blacksmithfarms ärtsoppa. Såå sjukt god och den godaste ärtsoppan jag ätit (då gillar jag ändå inte ärtsoppa). MEN Bsf hade varit så stressad så hon hade missat köttförbudet så hon blev genast diskat :cry:

Eftersom jag var god när jag var med i tävlingen så vill jag bara avsluta med att säga VAD FAN HÅLLER NI PÅ MED????!

Paow var bybo och håll i er, Blacksmithfarm var också bybo!

LL återkommer med DL, antar jag.
Stort tack för insatsen @Cruella_DeVil du har ett "zebra"-draperi som väntar på dig på vandrarhemmet - slit det med hälsan.....:angel:

NattDL kör vi kl 22.30

Orkar ni och kvarvarande deltagare är online så kan vi ta DagDL direkt efter vid kl 23.00

Annars blir dagDL kl 21.00 i morgon

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka