Jag vet inte riktigt om de är goda men då känns det inte otroligt att hemlig är ond.Om de offrat Ernst, tänker du då att bsf och paow är de goda?
Jag tänker på den där konstiga röständringen FQ försökte göra också..den som var ogiltig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte riktigt om de är goda men då känns det inte otroligt att hemlig är ond.Om de offrat Ernst, tänker du då att bsf och paow är de goda?
Jag tänker på den där konstiga röständringen FQ försökte göra också..den som var ogiltig.
Jag tycker du ska försöka tänka om där.Jag vet inte riktigt om de är goda men då känns det inte otroligt att hemlig är ond.
Ja när Lekledaren lovade att @Kinesiska Muren skulle flytta till mexikanska gränsen så var det solklart att vi sponsrar
(efter hårda förhandlingar med PETA och övriga tidigare protesterande föreningar ansåg de att ett visst belopp från Trump-administrationen och lite extra reklamtid var tillräcklig kompensation)
Hjälp mig då...Jag tycker du ska försöka tänka om där.
Fast nog ville de onda hellre ha ut AA, hur gick snacket? Var det fler som sagt att de skulle rösta på Ernst?Jo.
Ponera att Alexandra_Zazzi är trollpackan. Det skulle förklara varför FarmenQristina ändrade rösten för att det var viktigare att ha kvar Zazzi än mys-Ernst. Och vilket jäkla alibi för Zazzi, att hon var följsam och bytte röst, när hon själv också var i farozonen..
Är jag övernojig eller finns det någon rimlighet i det?
Ja...men varför ändrage FQ till Ernst? Det var ju inte direkt nått som gjorde det positivt för henne i slutändan?Fast nog ville de onda hellre ha ut AA, hur gick snacket? Var det fler som sagt att de skulle rösta på Ernst?
Nej det är en förkortning? Glasklart väl??Kinesiska Muren undrar på vem den där LenaH är? Har hon varit med i nån dokusåpa kanske?
Vissa saker är svåra att visa, men skulle jag som ulv verkligen lagt upp en kollega till lottning redan i dl1? Och så sent dessutom, 1 min kvar till tiden var ute?Hjälp mig då...
Ja, jo, jag tycker ju det också. Samtidigt är det ju såna där ändringar som kan ge så jäkla bra alibi. Har ju gjort det själv...men visst, mest troligt är det bara min hjärna som övernojar nu!Hade jag varit ond hade jag gått all in på Ankan och inte röstat ut en ulv. Hallå?!
Jag tänker att du säkert inte skulle göra det men eftersom du pluggade och det blev toktight om tid så tänker jag att det hade kunnat hända ändå?Vissa saker är svåra att visa, men skulle jag som ulv verkligen lagt upp en kollega till lottning redan i dl1? Och så sent dessutom, 1 min kvar till tiden var ute?
Inte riktigt så jag brukar spela. Sen kom ju AA och ändrade så det inte blev lottning.
Att jag inte bytte till FQ igår var, som jag skrev då, att jag misstänkte paow mer redan då och min röst hade ändå inte ändrat nåt.
Nej, inte i dl1, tidsbrist eller ej. Även om det vore ett fint alibi. Ger alldeles för stora risker i mina ögon.Jag tänker att du säkert inte skulle göra det men eftersom du pluggade och det blev toktight om tid så tänker jag att det hade kunnat hända ändå?