Sveriges Mästerkock - Ulvlek

Jo.
Ponera att Alexandra_Zazzi är trollpackan. Det skulle förklara varför FarmenQristina ändrade rösten för att det var viktigare att ha kvar Zazzi än mys-Ernst. Och vilket jäkla alibi för Zazzi, att hon var följsam och bytte röst, när hon själv också var i farozonen..
Är jag övernojig eller finns det någon rimlighet i det?

Jo.
Ponera att Alexandra_Zazzi är trollpackan. Det skulle förklara varför FarmenQristina ändrade rösten för att det var viktigare att ha kvar Zazzi än mys-Ernst. Och vilket jäkla alibi för Zazzi, att hon var följsam och bytte röst, när hon själv också var i farozonen..
Är jag övernojig eller finns det någon rimlighet i det?
Fast nog ville de onda hellre ha ut AA, hur gick snacket? Var det fler som sagt att de skulle rösta på Ernst?

Hjälp mig då...
Vissa saker är svåra att visa, men skulle jag som ulv verkligen lagt upp en kollega till lottning redan i dl1? Och så sent dessutom, 1 min kvar till tiden var ute?
Inte riktigt så jag brukar spela. Sen kom ju AA och ändrade så det inte blev lottning.
Att jag inte bytte till FQ igår var, som jag skrev då, att jag misstänkte paow mer redan då och min röst hade ändå inte ändrat nåt.

Vissa saker är svåra att visa, men skulle jag som ulv verkligen lagt upp en kollega till lottning redan i dl1? Och så sent dessutom, 1 min kvar till tiden var ute?
Inte riktigt så jag brukar spela. Sen kom ju AA och ändrade så det inte blev lottning.
Att jag inte bytte till FQ igår var, som jag skrev då, att jag misstänkte paow mer redan då och min röst hade ändå inte ändrat nåt.
Jag tänker att du säkert inte skulle göra det men eftersom du pluggade och det blev toktight om tid så tänker jag att det hade kunnat hända ändå?

ÄNTLIGEN!!

Det finns inte en enda d**mat*n på det här stället! Så jag har sedan jag blev utslängd suttit på ett slitet vandrarhem.

Med vår kära lekledare missade att berätta att jag är J**L*GT censurerad! Så jag får varken nämna d**mat*n eller val**r. Ni får heller inte laga något med kött (Peta med mera vill inte att maten ska misstolkas. Känsliga jä**ar.

Så dag får ni laga vegetariskt torsdagsmat. Typ pannkakor och ärtsoppa.

OBS! Rätterna får inte innehålla något kött.

5-2 nu mest troligt, om vi förlorar 2 goda nu, så måste vi ha tur inatt annars står det 2-2 imorgon..
Min hjärna är kokt rotmos nu och nojjar över alla, jag tycker plötsligt att alla kan vara både onda och goda.
Jag tänker nog chansa på att hemlig och Zazzi är de goda. Sett till röstningarna så talar de ju faktiskt för dom, om man inte ska anta att lyan gjort någon avancerad kupp. Till nackdel för paow och Bsf är såklart att de inte kan vara här och försvara sig, det gör det ju svårare också. Men jag tror att jag röstar så här och har jag fel så får jag väl hoppas att jag iallafall har rätt på en..
bollen__ röstar på paow
För att hon smugit med och dessutom är ett känt namn sen tidigare vilket ändå gör det troligare att bli vald än någon med nytt nick.
bollen__ röstar på bsf
för då så är det bara bsf kvar, och hon spelar lika bra både som ond och god men här tror jag nog att hon är ond.

DagDL 4 kl 22.00
14:38 Blacksmithfarm röstar på paow
14:38 Blacksmithfarm röstar på hemlig
17.14 paow röstar på hemlig
17.14 paow röstar på blacksmithfarm
17.46 hemlig röstar på paow
17.49 hemlig röstar på blacksmithfarm
20.37 AnnaAnka röstar på Alexandra_Zazzi
20.37 AnnaAnka röstar på hemlig
20.38 Alexandra_Zazzi röstar på paow
20.38 Alexandra_Zazzi röstar på Blacksmithfarm
21.27 bollen__ röstar på paow
21.27 bollen__ röstar på Blacksmithfarm

paow 4
hemlig 3
Blacksmithfarm 4
Alexandra_Zazzi 1

Om man tänker taktiskt. Vi vill ha ut två ondingar, men det är ganska okej om vi får ut 1, vilka skulle sitta i lyan tillsammans.

Hemlig och AZ

Paow och BSF

Det känns lite som jag vill sprida riskerna

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • GastroGard
  • 07:or del 23

Omröstningar

• Tvättstugedrama