Svelands veterinär?

Arabis

Trådstartare
Ngn som vet vilken veterinär som försäkringsbolaget Sveland använder om dom skickar vidare papper & dyl?
(som väntat snart 2 månader på besked om ev utdömning).
Papperna har kommit fram till försäkringsbolaget, det ringde vi & kollade efter ca 1 månad utan att hört ett knyst. Då var de vidareskickade till deras veterinär för " granskning".
/L

Sv: Svelands veterinär?

Jag har inget svar på din egentliga fråga...men jag tycker synd om dig att behöva vänta på svar.Det räcker väl med att hästen är dålig kan man tycka..:crazy: Jag avlivade min häst i november och från det att jag skickade in papprena till sveland om utdömning till dess att jag fick svar av dom tog det 9 dagar. Jag kanske hade tur,jag vet inte.. Hoppas det löser sig för dig snart.

Inte ngn som vet?

Ska ringa till Sveland på måndag
& fråga vad dom håller på med.. /L

Ringde idag, fortfarande har dom inget besked att ge oss. Tydligen tvistar " min" veterinär & deras. Dom är inte eniga.
Denna vecka var deras veterinär ledig, så det händer ingenting...
Var tydligen mkt ovanligt att det skulle ta så här lång tid.

Men, till ursprungsfrågan, VEM är Svelands veterinär????:confused:

Senast ändrad:

Kan de inte svara på den frågan om du ringer till Sveland? Eller frågar din vet? Ingen verkar ju veta här...

Jag är inte 100% säker men jag tror att svelands veterinär är Lars Ljungberg som tidigare jobbade på jägersros atg klinik.

Jag glömde helt att kolla med Sveland idag när jag ringde. Funderar dessutom på om dom får ange det?

Ivf, imorgon ringer vi " vår" vet, för att förhöra oss lite om vad det är som strular. Ska passa på att fråga honom då.

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Undrar vad ni har för erfarenhet av att överklaga ett beslut hos Agria? Vi har en häst som blivit ”utdömd” av veterinär. Veterinären är...
2
Svar
31
· Visningar
4 128
Senast: TinyWiny
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 317
Senast: lizzie
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 513
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka