Svarta skägg leka best (bilder)

Alexandra_W

Trådstartare
Utter vill hälsa: TACK matte, jag älskar dig! :wub: Äntligen en kompis som vill leka på RIKTIGT och inte en massa fjolliga, försiktiga tjejlekar! :bump:

Viktor vill hälsa: Yihaa! :bump: :bump:

Matte bara ler, och tar sig för pannan mellan varven. Men nog tänkte jag helt rätt ang 'lika barn leka bäst..eller var det best?' ang Utters nya lekkompis.

En länk med massor med bilder: https://sakerlagring.telia.se/user/...65&Share=0150eaeb-2974-4d2d-8adc-db9ae9688e45

Och ett par smakprov.. ehum.. ;)

thumbnail.aspx

thumbnail.aspx

Sv: Svarta skägg leka best (bilder)

Underbara bilder !

Visst känns det bra i hela kroppen när man gjort "rätt" !

Så gulligt!

En dum fråga bara:
Hur ser du skillnad på dom?! :confused::D

Än ser jag skillnad, Viktor är ju gänglig och valpig än, och Utter är dels grövre rent kroppsbyggnadsmässigt allmänt, och än dessutom för tjock.

Sen när Viktor är mer vuxen och Utter nere i matchvikt igen, d¨å kommer jag inte se skillnad om jag inte får kolla noga, dvs på avstånd kommer jag inte kunna se skillnad själv heller. Ännu roligare blir det när pappas tik är inblandad...

Jag är på allvar inne på att måla svanstippen med nagellack eller nåt på den ena sen ;)

Fina bilder!
Dom har kul ihop!

Själv är jag hundvakt,åt en 12årig schäferhane pensionerad tjänstehund,gör inte mycket väsen av sig..sover mest:D
Lugnt och skönt..så länge han inte ser en hanhund..!

Dom verkar har riktigt roligt dom där två :)

Ja, de har nästan för kul, man får begränsa det lite än, vet inte riktigt hur mycket den lilla tål/orkar egentligen, ska ju inte ta livet av honom i förtid.

Men underbart se hur GLAD Utter är att ha någon som vill leka på hans sätt, och varenda dag =) Oc hur bra vänner de är i övrigt. Sålänge det nu varar...

haha vilka grabbar:love:dom leker verkligen på lika villkor det ser nästan ut som en hund med sin spegelbild med sig :D

Liknande trådar

Övr. Hund Två pojkar sover sött. Först var vi ute på en timmes promenad i snön, de körde som synes på bilderna fullt ös medvetslös mest hela...
Svar
3
· Visningar
976
Övr. Hund Så, nu har jag lite bilder på lilltrollet, inga jättebra, men det kommer med tiden, var så säkra ;) 'Kari' som sagt, inte helt säker... 2
Svar
27
· Visningar
2 235
Senast: Eliza77
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer