Svarta lejonhuvud-salta godis

Hippocampus

Trådstartare
Mycket viktigt! Jag behöver hitta dessa fast svarta och salta. Jag har googlat ihjäl mig utan framgång. De fanns ju en gång i tiden men nu hittar jag inget. Hittar jag dessa vinner jag ett vad, så nu är det allvar!
IMG_0268.webp

Eller kolla med Skånekonfektyr ( ägs av Candit),ring kundservice eller kontaktformulär på deras hemsida. Det bör ju rimligen vara de som gjorde dem eftersom de gör fruktvarianten. De borde ju ha koll på återförsäljare och om produkten ff görs tänker jag.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 446
Senast: BornAgain
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 007
Senast: Oh_really
·
Hemmet Jag har genom köp av fastighet "ärvt" en sommarstuga full med Rörstrands-porslin som jag nu till 90% tänker sälja. Många grejer har jag...
Svar
3
· Visningar
404
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka