Lill76
Trådstartare
Jag mår sen en tid tillbaka inte så bra pga olika händelser och har så svårt med det här med att vara mamma. Mina barn som är 7 och 3 år är ju världens gulligaste, men har nog lite jobbiga perioder just nu och dom påverkas ju förstås av att jag inte mår bra. Den stor är väldigt mycket sur och arg mest hela tiden och allt är mitt fel , den lilla är så högljudd & gapig, kommer man inte på direkten när hon ropar på en så skriker hon MAMMA,MAMMA,MAMMA,MAMMA....tills man kommer. Dessutom är dom båda väldigt mammiga, pappa duger inte alls, ska jag gå ut i stallet får jag stänga dörren om 2 barn som stortjuter som om det är sista gången dom ska se mig. Ofta väldigt klängit och gnälligt och jag orkar inte Jag kan få sådana tankar som att jag bara vill öppna dörren, gå ut och aldrig komma tillbaka igen..... .....och vilket
j-a dåligt samvete det ger en att känna så. Alla föräldrar ska ju älska sina barn kravlöst och just nu har jag så svårt för det Vad ska jag göra??? (Måste säga att min man försöker så gott han kan, men just nu är det som sagt bara mamma som gäller )
j-a dåligt samvete det ger en att känna så. Alla föräldrar ska ju älska sina barn kravlöst och just nu har jag så svårt för det Vad ska jag göra??? (Måste säga att min man försöker så gott han kan, men just nu är det som sagt bara mamma som gäller )