Svåra tider

K

krume

min sambo och jag planerade ett andra bran och va jätte lyckliga över att det gick en andra gång. nu har vi fått reda på att hans revisor inte tagit hand om hans företag som han ska och att han riskerar konkurs. då han står för hela vår inkomst har nu glädjen ändrat sig till att vi tycker vi är oansvariga. men samtidigt detta va tyvärr inget vi visste om. vi gör nu allt för att rädda företaget och hålla lyckan över ett barn till men det är inte lätt.

Någon som varit med om något liknande??

Sv: Svåra tider

inte konkurs, men när vår etta var liten hade maken plötsligt inga uppdrag i sin konsultverksamhet, så vi hankade oss fram enbart på min föräldrapenning ett tag... Det var tufft, med tanke på att vi bor på gård och har djur. Vi redde ut det hela med hjälp av små lån från nära och kära.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 367
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 499
Senast: Dopy
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 163
Skola & Jobb man vill bli när man blir stor? Hur visste ni vad ni ville bli? Vad ni skulle läsa till? Vad ni skulle söka er efter? Jag ligger hemma...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka