Svara inte!

StoraSystern

Trådstartare
:confused:

Det här cirkulerar med jämna mellanrum på FB:

"Obs!!! Svara inte på detta nr 0480/780357 om det ringer. Då har du automatiskt bundit dig på 36 mån avtal. det är ett blufföretag. Och man kommer inte ur det. Dela vidare."

Är det någon som vet vad det är för avtal man bundit sig till!?!

Sv: Svara inte!

Åh, tack för den informationen!

Jag funderar även över hur man kan förbinda sig till något bara genom att svara i telefon... Jag tänker som så att om mina minderåriga barn eller någon som är på tillfälligt besök i min bostad svarar i telefon så kan det ju rimligen inte ingås något avtal i mitt namn, något mer än bara svara måste väl ske? Eller?

Sv: Svara inte!

Ja man måste ju på något sätt säga ja till något på telefon. Men det här företaget verkar ju strunta i alla möjliga regler på alla sätt och vis. Jag hade svarat, sagt NEJ och lagt på.

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: igbest
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 428
Senast: Johanna1988
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har... 2
Svar
39
· Visningar
7 313
Senast: mars
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 419
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka