svår tölt

Q

QueenChaos

jag är en rätt ovan ryttare på just islandshästar och jag har börjat ridit en isl.valack! :D
jättekul bara det att han är svår att hitta tölten på :crazy:
Men men jag känner att det börjar närma sig nu att vi snart hittar den men är det någon som har något tips kanske?
Skriv gärna!!!!

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Det skulle vara mycket lättare att hjälpa dig om du berättade mer om hästen. Har ägaren svårt att hitta tölten, vad blir det för gångart om du misslyckas om hästen är passaktig eller travaktig eller ren i takten men du bara inte vet hur du ska göra.

som lobelia har skrivit är det svårt att ge råd då man inte vet nåt om hästen , men om du förklara lite mer så kan jag säkert komma på nåt tips :D

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
836
Senast: Cattis_E
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 246
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 003
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
18 423
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Tvättstugedrama
  • Valet i USA