svängda pannband

Sv: svängda pannband

Vet du om man kan beställa, ringa och be dem skicka typ via postförskott?

Vill ha:love:

dom har ingen hemsida iaf, och man kan typ inte beställa därifrån, men ja ska kolla upp telefonnummret och kan pm:a det till dig :idea: (-lampan)

Capone pannbanden från falsterbo fanns i bruna också! Min syster köpte ett till sitt kandar.. supersnyggt ;)

men åh, jag vill också ha! :d minns du vilken sorts brun det var? var det väldigt mörkt eller lite mer rödbrunt?

det är inte "rödbrunt" utan mer mörk brun så att säga. Vet inte riktigt hur man ska förklara färgen!? :P Kan ta med med kameran till stallet idag och försöka fota det :)

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 722
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 829
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?