Svalbon i stall

Sv: Svalbon i stall

Någon sådan regel har jag inte läst.
Och med det menar jag att jag nog inte håller med dig. Det är klart att man får vara beredd på att andra tycker olika men det är väl inte så konstigt. Det är oftast inte ngt jag "lider" av vid diskussionerna. Även om jag inte alltid tycker samma som de flesta andra, ex i denna tråden.

Håller absolut med dig i detta. Jag lider inte heller av att folk inte håller med mig. :) Herregud vad tråkigt det skulle bli om alla hela tiden tyckte likadant. Skulle inte varit mycket till diskussioner då. :)

Däremot kan jag bli lite "ilsk" när vissa ständigt svarar på ett väldigt spydigt och ohyfsat sätt eller genast har förutfattade meningar. Sådant är totalt onödigt tycker jag.

Det finns några som man väldigt ofta blir ilsk på av den anledningen.

chrysler, Bellafjella, Forest Autumn:

Jag skojade.

Och nej, det står inte så i forumreglerna.

Det var ett skämt om att det på buke ibland dyker upp "är du inte klok"-inlägg om man inte gör som någon annan bukare rekommenderat.

Inte ett allvarligt inlägg om att man ska försaka en personlig åsikt.

Som sagt, det var ett dåligt skämt.

Bortse från det och tillbaka till ämnet svalor.

hej
i stallet är dörrar öppna året om om dagarna och då krävs en ganska stor insats för att svalorna INTe ska bygga bon, däremot bygger samma svalor nya bon varje år så ägarna riverna ner dem runt augusti då ungarna är utflugna och stallet ska skrubbas. Har inte hindrat dem från att återkomma och de verkar inte jättesura :idea:

chrysler, Bellafjella, Forest Autumn:

Jag skojade.

Och nej, det står inte så i forumreglerna.

Det var ett skämt om att det på buke ibland dyker upp "är du inte klok"-inlägg om man inte gör som någon annan bukare rekommenderat.

Inte ett allvarligt inlägg om att man ska försaka en personlig åsikt.

Som sagt, det var ett dåligt skämt.

Bortse från det och tillbaka till ämnet svalor.

Det är klart att jag förstod att det var ett skämt. Jag trodde det framgick i mitt svar men det blev nog för otydligt. Sedan missuppfattade jag dig nog. Jag tog ditt inlägg som ännu ett bland de som gnäller på att man kan få kritik för det man skriver.
Hmm detta blev nog också lite snurrigt, ursäkta.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 252
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 847
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt