Sv: Svalbon i stall
Håller absolut med dig i detta. Jag lider inte heller av att folk inte håller med mig. Herregud vad tråkigt det skulle bli om alla hela tiden tyckte likadant. Skulle inte varit mycket till diskussioner då.
Däremot kan jag bli lite "ilsk" när vissa ständigt svarar på ett väldigt spydigt och ohyfsat sätt eller genast har förutfattade meningar. Sådant är totalt onödigt tycker jag.
Det finns några som man väldigt ofta blir ilsk på av den anledningen.
Någon sådan regel har jag inte läst.
Och med det menar jag att jag nog inte håller med dig. Det är klart att man får vara beredd på att andra tycker olika men det är väl inte så konstigt. Det är oftast inte ngt jag "lider" av vid diskussionerna. Även om jag inte alltid tycker samma som de flesta andra, ex i denna tråden.
Håller absolut med dig i detta. Jag lider inte heller av att folk inte håller med mig. Herregud vad tråkigt det skulle bli om alla hela tiden tyckte likadant. Skulle inte varit mycket till diskussioner då.
Däremot kan jag bli lite "ilsk" när vissa ständigt svarar på ett väldigt spydigt och ohyfsat sätt eller genast har förutfattade meningar. Sådant är totalt onödigt tycker jag.
Det finns några som man väldigt ofta blir ilsk på av den anledningen.