Jag lider med dina bekanta, ovisshet är en hemsk sak att brottas med
. Under vår neotid delade vi ett tag sal med ett barn som fick kylbehandling, det kändes väldigt dramatiskt med hela "maskinparken" omkring, men det verkade gå rätt fort sedan när det väl vände. Jag hoppas att det blir så för dina bekanta med.
Bebis har legat på isbädd sen i fredags, vet inte om h*n fortfarande gjorde det eller om det bara var respirator som gällde nu. Ovisshet är jättejobbigt. Kan ju bara tänka mig hur det är för föräldrarna när jag ser till mig själv hur många tankar som går genom mitt huvud dagligen nu.
Kl
Vad ska ni andra göra denna decemberfredag?
Jag har precis vart och lämnat T hos dagmamman samt letat reda på vissa kvarlevor från mitt växthus, var som tur inte lika illa med det som sambon fick det att framstå! *tur* Nu sitter jag och knaprar M&M's som min lillebror köpte till mig när han åkte hem från jobbet i går
Ska göra färdigt köksjulgardinerna som jag slitit med i snart en vecka. Man är ju inte så haj på sånt där direkt.
Lycka till med handlingen, det går nog finfint!
Ska väl sitta inne och ha dåligt samvete för mina lösdriftshästar nu när det är pissigt väder.
Våra lösdriftshästar fick komma in i går kväll, men dom har nog inte på långa vägar lika bra ligghall som dina och har heller inte fri tillgång på mat. Visst, just då tyckte dom det var trevligt att stå inne, men jag trodde nästan dom skulle ha ihjäl mig i morse vid utsläppet.
Mina fina välstammade varmblodstravare (som ofta här på buke framstår som väldigt frusna hästar
) var nog den som hade mest bråttom ut. Hade jag öppnat boxdörren hade han garanterat kutat ut utan täcke också.
Så nja, dåligt samvete tycker jag inte att du ska ha, dom har ju bra förutsättningar för att klara pissväder. Sen är ju ofta hästarna så otacksamma, vi bygger och donar med ligghallar å dyl men dom står gärna bara utanför, möjligen att dom går in och bajsar där inne
Dom väljer ju själva!