Hon är inte direkt socialtkompetent, lite asocial. Tycker de flesta barn är lite läskiga helt enkelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iggy älskar andra och ffa större barn. Igår var vi på lekplatsen jämte oss och då kom två grannbarn som är 9 år. De lät Iggy vara med och gräva och bygga på deras sandslott (eller vad det nu var). Iggy var helt eld och lågor och spelade Allan så de andra barnen knäckte sig av skratt.
Ja - fast bara ungefär lika länge som Iggy
Vårt område är väldigt barnvänligt, det är bara gång/cykelvägar så jag kan släppa ut E genom porten och bara följa efter honom (eller försöka få honom att följa efter mig, till affären t ex ). Han brukar stanna till vid de lekplatser vi passerar, men det fungerar inte att gå till en lekplats och "vara där" (om det inte finns utbrottssäkra staket )
Du får ha sommardäck om det inte är vinterväglag, vilket tyvärr är en tolkningsfråga hos den som ev stoppar dig...
Rent generellt sett brukar väl gränsen gå någonstans vid 4-5grader då det kan förekomma viss halkrisk.
Om jag nu förstått allt rätt så tror jag det är så det är...
Förvirrat Det är ett stort ställe med många vindlande gångar och konstiga rum. Scener, loger, verkstäder, för att inte tala om kontor. Men jag hittar från receptionen till mitt skrivbord nu iallafall
Hon är inte direkt socialtkompetent, lite asocial. Tycker de flesta barn är lite läskiga helt enkelt.
Ni kanske redan har hunnit diskutera det i någon del av tråden som jag bara hunnit skumläsa - men vad kommer ni att ge barnen för julklappar i år? Det är ju tydligen första december idag
Jag har precis beställt julklappen från oss - men det vore kul med lite mer saker att fylla på hans önskelista med! (Dessutom fyller han ju snart år )
Nej, från första december gäller vinterdäck oavsett väglag:
http://www.transportstyrelsen.se/vinterdack
Nej, du måste bara ha vinterdäck vid vinterväglag 1/12-31/3, saxat från din länk:
--- om det är vinterväglag."
Tror faktiskt jag har rätt
För det står "om det är vinterväglag"
Vi håller på med Ms rum, det är nästan klart och vi är jättenöjda med oss själva än så länge