Supertjusiga stallet!!!!!!!

B

blissare

Häromdagen var jag här inne och läste en tråd om ett stall....det var en länk till en hästgård som var till salu..vill titta på den igen men kan inte hitta tråden..det var alltså ett "drömstall":bow:stallet var jättestort o luftigt..sadelkammaren kunde man bo i....kan någon länka mej dit?? måste in o drömma lite:d:)

Sv: Supertjusiga stallet!!!!!!!

KL

OMG! Där vill jue jag bo!!! Kan någon skänka mig 15 mille?:love:

Okej. nu är detta inte till salu än, men jag måste bara visa mitt drömhus... :d

Min kompis pappa köpte detta hus av en bekant som gick i konkurs. Det används nu sparsamt som sommarhus, vilket förklarar allt ogräs som ses på infarten.

Stallet (i vinkel)med 12 boxar (om jag minns rätt) står tomt. Ridhuset, tyvärr inte i bild, (men jättefint med STOOOORA fönster )som är nybyggt 22x80m ekar tomt och i princip oanvänt, även om ekonomiutrymmena används till förvaring av de produkter som kompisens pappas företag säljer. Givetvis finns stora hagar. Och alldeles ute på vischan utanför Malmö.

Helt enkelt drömstället för en häst- och lantlolla som mig!!
Det visste naturligtvis min kompis om när hon bjöd in oss där på midsommar...:D
18149547.jpg

18149546.jpg

Blev bara tvungen att visa... Sorry för att jag "kapade" tråden!

jag tycker faktisk inte att det var speciellt fint...:crazy:

Stallet och sadelkammaren var för opersonligt, såg ut som en lägenhet där man placerat hästen. Nej tack, men ridhuset:love:

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 335
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396
Hemmet Hittade ingen bra rubrik men denna får duga... Jag är uppväxt i villa men har på min höjd bott i BR-radhus själv. Jag gillar inte...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
14 311
Senast: _Taggis_
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 541
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Offentliga verksamheter
  • Valet i USA