Sundsvall 6-7/10 ???

Minerva

Trådstartare
Jag o en kompis ska ner till sundsvall i helgen o kolla på utställning! :D
Några fler som ska dit??
Vore kul o spana in några bukefalister där :D

Sv: Sundsvall 6-7/10 ???

Ja, bara 14 p&s anmälda så du borde hitta mig. Kommer ha svarta byxor och en svart skjorta skulle jag tro! Kom gärna fram och säg hej :)

Lycka till allihopa!
Själv blir jag hemma, den lilla är fortfarande för ung och den stora blev det inte att jag anmälde.

ah, så du menar debutera inför dig? :p
Vi är nog inte så mycket att se, en hemskt nervös matte med en hund som därför blir lika nervös och därför "kutar" upp ryggen och gör allt annat än att visa sig särskilt bra. Dessutom tar han mycket ögonkontakt och frambensrörelserna blir därefter. Så om du någon gång har med dig någon du håller på att lära utställningens abc och vi befinner oss där, ta med personen och låt denne finna fem fel. ;) :D

På söndagen ska vi dit, Golden är det som gäller :love:
Jag är mest sur över att jag missar jämtarna :(

Vilka jämtar ska du ställa? Cujo o Rix?

Kanske kommer o säger hej, är rysligt sugen på att ses snygga jämtar :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 463
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 937
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
690
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 654
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka