Sulkyhållare

Sv: Sulkyhållare

Jag köpte mina begagnat privat men skulle ist vilja få reda på vilka avstånd de ska sitta.

Jo, men jag kan ju inte mäta efter en vagn för då passar ju inte nästa. Så något sorts universalmått måste det ju finnas. Eller tänker jag fel nu?

Jaha, hmmm ja du har rätt. :smirk:
Har inte tänkt på det men kanske du kan maila till någon transport tillverkare(kanske till den transport du äger) och fråga efter måtten?

Har du bytt bild? Jag som tyckte den lille shettisen i flygande fart var så härlig.

:crazy: :angel: :rofl: Jaaaaa, manen flyger ju, det kan väl vem som helst se. *bläddrar snabbt vidare till en annan tråd, mindre generande sådan*

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: Cattis_E
·
Fordon Min bil ska bytas in som kontantinsats på en nyare. Det är alltså till en (stor) försäljare, inte privat. Har jag några skyldigheter att...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
4 022
Senast: MissFideli
·
Övr. Grenar Jag och min mamma har börjat tänka på att köpa häst. Grejen är att jag aldrig vet hur jag ska börja konversationen med försäljaren utan...
2
Svar
21
· Visningar
3 831
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd