sugploppar på pump

wtf

Trådstartare
jäkla pump!!
dom där sugplopparna är verkligen skitdåliga! finns det nåt knep eller måste man köpa nya?

Sv: sugploppar på pump

Du måste köpa nya. det är förbrukningsvaror eftersom mjukmedlet går ut i vattnet med tiden. Köp nya direkt så slipper du reta dig.

hehe, vilken tur!
jag har en eheim pump, en som passar till 120 liter.. vet inte nån modell eller så men såg på nån internetsida att det fanns olika storlekar på sugplopparna? tänkte köpa nytt filter också.

På den pumpen är det standardstorleken av sugkoppar som gäller. Eheims alltså.

nu har jag shoppat :)
blev ett nytt lysrör (flora-glo), nya sugploppar, en spretig rot och 2 lavastenar! :)

ja som fan :D
har blivit värsta akvarienörden nu! superkul :)

Liknande trådar

Fordon Golf kombi 1,9 TDI 2008 Bakluckan går inte att stänga, jo den går att fälla ner, men låsklykan vill inte låsa. Låsklykan är i öppet...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: movi
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Juridik & Ekonomi Jag får ständigt upp annonser från TEMU. Ibland ser jag nåt jag är lite intresserad av - men då hamnar jag i nån plats där de säger att...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
7 633
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur