Stzregom, eller vad det heter! Vad händer????

draken

Trådstartare
Såg resultaten för våra kära landsbor så här långt.
Trevlig läsning som vanligt! Dock höjer man ett ögonbryn när man ser CF's resultat på den lilla damen! Vad hände, :confused:, stod det vargar på sidan om dressyrbanan?

Sv: Stzregom, eller vad det heter! Vad händer????

Jadu.. Marius hade stopp i terrängen och det om något fick mina ögonbryn att fara i höjden, han kan ju minst sagt kallas för en stadig terränghäst i vanliga fall.

Ja ja han kan väl oxå få ha någon mindre lyckad ritt ibland, han är ju inte mer än människa den unga 19 åringen ;)

Ohnejnej, inte människa. Övermänskliga och kan icke fela, de äro landslagsryttarna.

:angel:

(Borde nog inte dricka flera cider idag, kanske skulle gå och lägga sig istället :angel: )

Sagohästen Marius får nog sätta det stoppet på kontot för ringrost - han har väl inte gjort särskilt mycket sedan OS 2008, pga skada?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 783
Senast: MML
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 098
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 764
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 873
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka