styringe inställt!

Sv: styringe inställt!

har hört att Borås oxå ligger risigt till... Finns tävling i Danmark 25-26 oxå. Kanske enklare att flytta över sundet, men klart, de tävlingarna är 80-tal i våra ögon. Vad gör man med en 5-åring som fått 3 tävlingar inställda?

har hört att Borås oxå ligger risigt till... Finns tävling i Danmark 25-26 oxå. Kanske enklare att flytta över sundet, men klart, de tävlingarna är 80-tal i våra ögon. Vad gör man med en 5-åring som fått 3 tävlingar inställda?

Fast den 25 är det på södra Jylland. 30 mil från Bron. :crazy:

Det er sønderskov der holder en tävling d 25-26/9 i dk

Det plejer at være nogle gode tävlinger de holder, det eneste er at de har landevejridt inden terrænet. Det synes jeg ikke er nødvendigt.

Der er er også torns d 26/8 men kun debutant.

Liknande trådar

Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: skiesabove
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 564
Senast: astronaut
·
Hästvård Min häst ska stå på box i alla fall en vecka med gips om hoven (broddtramp med främmande kropp). Vill nu har era tips för att hästen...
Svar
18
· Visningar
1 380
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka