styringe inställt!

Sv: styringe inställt!

Vad bra, för jag kunde ändå så inte vara med till helgen. ( pga av tramp på bakbenet ).

Så hoppas jag kan åka dit då istället.:bump:

Helvete, det går inte planera ett endaste dugg längre :( Kunde ju varit med på hopptävlingarna på hemmaplan där jag står uppstallad grrr men nu tar dom inga efteranmälningar och jag är bara anmäld till söndagen.
Jag skall byta gren basta!!

Helvete, det går inte planera ett endaste dugg längre :( Kunde ju varit med på hopptävlingarna på hemmaplan där jag står uppstallad grrr men nu tar dom inga efteranmälningar och jag är bara anmäld till söndagen.
Jag skall byta gren basta!!

och kostar att efteranmäla gör det :devil:
*suck*

och nu kollliderar det med Gärds :eek:

Jag blir så trött på det här!:cry: Om inte grålle var kvalad så skulle han ligga VÄLDIGT risigt till nu...och HUR kommer det gå med Breeders om detta regn fortsätter?

Suck, får återanmäla till Eken...att tävla helgen innan breeders det är inte ens halvaktuellt...

Så de tar inga efteranmälningar, skit då sprack plan B också då....

Så de tar inga efteranmälningar, skit då sprack plan B också då....

så var det här också. Inga efteranm på en hopptävling 5 mil härifrån. :devil:

Nu har vi iallafall anmält till Danmark den 1/9. Där har de 90 och 100 och det är bara 14 mil dit.
+ att de har helt andra dressyrprogram.

så var det här också. Inga efteranm på en hopptävling 5 mil härifrån. :devil:

Nu har vi iallafall anmält till Danmark den 1/9. Där har de 90 och 100 och det är bara 14 mil dit.
+ att de har helt andra dressyrprogram.

Er det søborggård I skal til???

Jeg skal også starte der...
Kan ikke lide banen :(
dårlig bund i både dressyr, hoppningen og terrænet, men der er jo desværre ikke andet :crazy:

höhö, för en gångs skull känns det som att man bor i rätt ände av landet :banana: :D :rofl:
snustorrt överallt - och inte en mygga så långt ögat kan nå :banana:
;)

(lider med er alla som drabbas - jättetråkigt när det bli så här)

Er det søborggård I skal til???

Jeg skal også starte der...
Kan ikke lide banen :(
dårlig bund i både dressyr, hoppningen og terrænet, men der er jo desværre ikke andet :crazy:

Japp det är dit vi ska. Hörde av Line att det var inte vanliga svenska förhållanden men vaddå. Det finns ju nästan inget annat...:D

höhö, för en gångs skull känns det som att man bor i rätt ände av landet :banana: :D :rofl:
snustorrt överallt - och inte en mygga så långt ögat kan nå :banana:
;)

(lider med er alla som drabbas - jättetråkigt när det bli så här)

Här är också torrt... vi vattnar.
8 km fr Vinslöv...:D

som vet varför tävlingarna är inställda! :idea:

Viskar:
Det är för att Olgaklara skulle vara med. :devil: :eek: :banana:

Min plan b var också att åka till kungsbacka med den iden sprack ju. Jag som verligen hade sett fram emot att tävla i styringe. Så himla typiskt. Det skulle inte förvåna mig om borås också blir inställt :(

Liknande trådar

Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: skiesabove
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 564
Senast: astronaut
·
Hästvård Min häst ska stå på box i alla fall en vecka med gips om hoven (broddtramp med främmande kropp). Vill nu har era tips för att hästen...
Svar
18
· Visningar
1 380
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka