Stulna leksaker är alltid roligast

trodde bara att det var min vovve som var galen i den där jollybollen :D... min fullkomligt :love:älskar :love: att tugga på den... särskilt när han inte får :devil:...

Vi får väl köpa en ny lekboll till unghästarna, har inte hjärta att ta ifrån honom den. Han tycker hästarnas boll är den roligaste leksak han någonsin haft. Bär t.o.m. med sig den på långa promenader i skogen :D.

Vilken liten söötnos voffe du hade då!! Vilken busis. Hade ingen aning om att hästar gillade att leka med bollar.. Hur gör dom när dom leker med den? *nyfiken okunnig*

Jodå, unghästarna och en av de äldre gillar att slänga runt med bollen. Dom leker ungefär som hunden med den. En av unghästarna bär dessutom gärna runt på pinnar :D.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 338
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 711
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 923
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 460
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar