Stulna leksaker är alltid roligast

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Moniq
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 043
trodde bara att det var min vovve som var galen i den där jollybollen :D... min fullkomligt :love:älskar :love: att tugga på den... särskilt när han inte får :devil:...

Vi får väl köpa en ny lekboll till unghästarna, har inte hjärta att ta ifrån honom den. Han tycker hästarnas boll är den roligaste leksak han någonsin haft. Bär t.o.m. med sig den på långa promenader i skogen :D.

Vilken liten söötnos voffe du hade då!! Vilken busis. Hade ingen aning om att hästar gillade att leka med bollar.. Hur gör dom när dom leker med den? *nyfiken okunnig*

Jodå, unghästarna och en av de äldre gillar att slänga runt med bollen. Dom leker ungefär som hunden med den. En av unghästarna bär dessutom gärna runt på pinnar :D.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 280
Senast: __sofia__
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 515
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kastrering av tik - erfarenheter?