Studentpresent

Texaz

Trådstartare
Min hyresgäst tar studenten om några veckor, är bjuden till mottagningen och behöver hitta en bra och inte alltför dyr present. Studenten ifråga är hästtjej, vilket borde kunna göra det liiite enklare :D
Har dock det mesta till sig och sin häst...

Bomba gärna med idéer, gärna budgetvarianter då sonen fyller år i samma veva och jag inte har så mycket att spendera
 
Är du bekant med hästen? I så fall kanske ett par biobiljetter och ett "jag tar hästen, du går på bio" :) är man student och hästtjej så brukar man ju inte prioritera annat än hästen både när det kommer till tid och pengar 😂
 
Jag har köpt pick-nick korg/kylväska som jag lagt i husgeråd/godsaker i. Typ termos/muggar/glas/fiffiga lunchlådor med hembakade kakor/bullar/frukt/grönsaker. Kanske en picknick filt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 394
Senast: anna_panna
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 615
Småbarn Behöver skriva av mig lite och kanske få lite inputs. Bakgrund: relativt odramatisk separation för ett halvår sen efter ömsesidigt...
Svar
19
· Visningar
2 612
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 514
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp