Student hos SJ och Swebus?

strawberrysylt

Trådstartare
Hej alla!

Jag har en fråga, som jag hoppas allvetande buke kan svara på =).

Jo, jag avslutade mina studier nu häromveckan, men mitt mecenatkort står att det är giltigt till i oktober. Kan jag fortfarande resa som student hos Sj och Swebus då ett tag till? Eller?

Tack tack =).

//r
 
Ja det kan du, och råkar du få ett nytt studentkort nästa termin med SJ eller Swebus-symbolerna på så kan du åka då också ;)
 
Tack för ditt svar och vad bra! Verkar som om jag kommer komma hem ändå nu då, började misströsta! *Peppar peppar!*


//r
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 292
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 045
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 127
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 176
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp