strömsholms hingstar!

Y

yodi

jag har börjat titta effter lämpliga fäder till nästa häst bebe och en vänina påminde mig om att det är inte bara flyinge som har hingstar utan även strömsholm.
är det någon som vet om dom har en hemsida och i så fall vad den har för adress.
eller om ni käner till några andra trevliga godkända halvblods hingstar :banana:

Det var Flyinge som hade några av sina hingstar utstationerade till Strömsholm för några år sedan, men den verksamheten är nerlagd nu om jag inte minns fel.

/Pazuzu

Har också för mig att Strömsholm inte har några hingstar längre :(

Gå in på www.flyinge.se och kolla för säkerhets skull.

Det finns väldigt många väldigt trevliga halblodshingstar :) Vad har ditt sto för stam och vilken typ av hingst letar du efter?

Det spelar ju ingen större roll var hingsten står eftersom de allra flesta går på transportsemin. Det finns två nya stationer i närheten av Strömsholm (fast jag kommer inte ihåg var...).

Strömsholm har lagt sin seminverksamhet. Om du bor i närheten av Västerås, kan du ringa till Askö, www.askostuteri.nu Några fina hingstar samt seminstation.

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
859
Senast: igbest
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 272
Senast: MML
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 067
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 306
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar