Strömsholm!!!

toughcookie

Trådstartare
Vilka var där? Jag tror att jag såg jockeyjoe (träckte du i första?)
Sen såg jag så klart björkis!! Måste ju bara fråga dig björkis om din man fick med våran hejjar ramsa på filmen :banana:
Ni som var där med hästar, hur gick det för er? Själv njöt jag av mitt första GN som helt hästledig och det ska jag ABSOLUT göra om nästa år :bump:

Sv: Strömsholm!!!

Jag var där å kollade!! Helkul, har inte vart på galopp förut, förutom en gång på täby för massa år sedan när jag inte alls var intresserad.. :)

Ska kolla på filmen idag, har inte hunnit med det ännu. Får väl hoppas att ni finns med på filmen. Jag va hur nervig som helst eftersom hästen i lopp 3 bröt benet och jag såg massor av skräckbilder framför mig när Nariaat gör detsamma, hade faktiskt svårt att njuta av loppet, första gången jag upplever något liknande och jag slipper gärna! :cry:
Nariaat blev 5:a och jag är mycket nöjd, hans jobb för dagen va att besegra den andra 4-åringen vilket han gjorde, jag siktar på Derbyt förstås, och då slipper vi springa mot hästar som är 8-10 år gamla som vi gör nu, orättvist mot hästen men jag har inget att välja på.

Såg arablöpet och fick faktiskt hjärtat i halgropen när jag såg att Nariaat gav sig ut i långgräset i utgången av kurvan vid starten. Men det redde ut sig som tur var.

toughcookie skrev:
Vilka var där? Jag tror att jag såg jockeyjoe (träckte du i första?)
Sen såg jag så klart björkis!! Måste ju bara fråga dig björkis om din man fick med våran hejjar ramsa på filmen :banana:
Ni som var där med hästar, hur gick det för er? Själv njöt jag av mitt första GN som helt hästledig och det ska jag ABSOLUT göra om nästa år :bump:
Lite efter... jag träckte vinnaren i första min älskling Look who's talking. sen red jag i 3:e vilket tyvärr va de värsta jag varit med om.

var där, mycket intressant hehe. Och oj vad kul jag hade kvällen innan och på kvällen förstås. Tänka sig hur jockeys och tränare kan vara hehe nej de visste jag redan. Skulle ha ridit men hästen blev varm och fick istället träcka Mrs Fox som kom tvåa i sista löpet men blev tyvärr påriden.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 194
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 622
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 530
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar