Strömsholm sommaren -08

Sv: Strömsholm sommaren -08

Haha ni är för skönaaaa :D <3

ja min tabbe när jag råkade sätta in kycklingklubban i micron i 4 minuter var inte dålig :) SAKNAR ER!!!! hälsa pizzabagarN elliis, hörde nämnligen att han skulle flytta till vaxholm ;) <333

Blähä! :p
Jag satsar iallafall på att flytta från den här lilla byhålan snarast. :devil:
Och jag röstar fortfarande för att ni kommer till Täby på cupdagen :bump:

Lånar knapp och kapar tråden lite :angel:

En snabb fråga bara, stog Son of Matt på strömsholm i år också?

Va är det sant?

Då måste du/ni berätta hur det är med honom! Han var min favorit när jag var där förra året. Så jäkla cool häst alltså. :D

Yes, det är sant.
Det var väl bra med honom. Fast jag tycker han såg mer ut som en tvååring än fyra :angel:
Red honom inte själv, det var nog bara Fredrik och Jade som gjorde det.
Så du får höra med Fredrik om han har lite info :D

Cool? På vilket sätt då? :D

Han var jättesnäll o söt, gjorde alltid vad han skulle, något slö.
Fint huvud :p

Fan jag som vet en som skulle va perfekt till dig. Sliskig och allt :p Men... du kan ju alltid ta Russell om du vill :devil: ...men då blir det trassel :angel:

jasså? haha nej tack som sagt :rofl:

jaaru, då skulle det bli trassel XD Nääj lite för hjul-lik för min smak :rofl:

Men hörrni guys! Vad har ni för er nuförtiden? ;)

Jag äter glass och kollar på "Seabiscutt" eller lilleskutt eller vad det nu heter :angel:
Någon som känner sig träffad? :devil:

najss ;)

haha en känga till fredrik :D

Skulle inte du börja på något galoppgymnasium lr hur var det?

Nej jag slutade på mitt galoppgymnasium för det var sämst :mad:
Men Klara och Emma har börjat på ett annat med galopp.
Kanske börjar plugga igen nästa vecka. Astråkigt. Men jag har andra planer. Dom kan inte låsa in Ellis i ett klassrum hehe :angel:
Vad gör du själv?

nu har jag o emma gått på skolan i några veckor :D vi har det toppen toppen :D Saknar er <3 o jade, skulle du kunna logga in på msn någon dag kanske så man skulle kunna på lite bilder osv ? (A) <33

Nej jag slutade på mitt galoppgymnasium för det var sämst :mad:
Men Klara och Emma har börjat på ett annat med galopp.
Kanske börjar plugga igen nästa vecka. Astråkigt. Men jag har andra planer. Dom kan inte låsa in Ellis i ett klassrum hehe :angel:
Vad gör du själv?

Jo, det kommer jag ihåg men hade för mig att du skulle börja på ett annat galoppgym. :p

Plugga vaddå? men ja det är astråkigt med skolplugg :crazy:

Jag börjar min hästmassagekurs snart :banana: det ska iaf bli kul att plugga på..sedan mellan det jobbar jag :bump:

nu har jag o emma gått på skolan i några veckor :D vi har det toppen toppen :D Saknar er <3 o jade, skulle du kunna logga in på msn någon dag kanske så man skulle kunna på lite bilder osv ? (A) <33

Kul! Hur ser schemat ut? Hur mycket galopp i veckan blir det?

Jo, fast bilder har jag inga - only video ;)
Håller på o redigerar, tyvärr har det tagit tid eftersom datorjäveln hänger sig hela tiden! :mad:

Den filmen kommer ut på youtube så kan ni kolla på den hur mycket ni vill :banana: I let u know when it's finished :D

Jo, det kommer jag ihåg men hade för mig att du skulle börja på ett annat galoppgym. :p

Plugga vaddå? men ja det är astråkigt med skolplugg :crazy:

Jag börjar min hästmassagekurs snart :banana: det ska iaf bli kul att plugga på..sedan mellan det jobbar jag :bump:

Ska gå folkhögskola med ekonomi och juridik. Astråkigt. Börjar imorgon. Jag håller på att dö. Jag vill inte! :cry:
Fast om jag inte läser matte c så får jag sovmorgon 3 dar å då hinner jag till Täby och rida några turer innan :D
Har andra planer men jag vill inte avslöja så mkt här eftersom inget är helt säkert :angel:

Hoppas det blir kul med hästmassagen!

Btw så va Rassel prassel på Täby idag.
Och jag spelade bort en hel 20a på Inchlaggan ;)

på måndag o fredag har vi "vanlig" skoldag utan hästar. på tisdagar är vi i stallet efter lunch o fram till halvfem, på onsdagar e vi i stallet från kl 10 o framåt, på torsdagar är det stall mellan 8 o halvtolv. så det är en del stall men det är riktigt kul:):) henke är en superbra lärare o ja o klara stortrivs:love::angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 656
Senast: Badger
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 824
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar