Strömsholm sommaren -08

~Reflection~

Trådstartare
Hej alla ni som har gått någon typ av kurs på Strömsholm sommaren 2008!

Här kan man berätta om roliga/udda och konstiga händelser och saker som har hänt under den tiden man var där :D

Berätta först vilken kurs det var och under vilken tid du var där, och sen givetvis om du hade några roliga minnen att dela med dig av :banana:

Sv: Strömsholm sommaren -08

Jag skulle iofs kunna sparka igång med att säga att jag gick 2-veckors galoppkursen under 28/7-8/8.

Herre min je :eek:... jag har så mycket saker jag skulle kunna berätta om att det skulle kunna bli en hel uppsats! men ja jag kan ge lite nyckelord få se om det ngn här som känner igen sig...;)

Bobbys Pizza...

"Titta inte på slottet nu Fredrik!"

"Det är INGET fel på Missing!"

Do not prassel with rassel

hahaha herregu :rofl:

Hahaha :rofl:

Glöm inte den grillade kycklingen ;)
Vi ska nog inte säga för mkt om Bobbys, annars kommer ingen våga sig dit mera. :p

HAHAHA:P:P Ja dör nästan bara jag tänker på allt vi gjorde:D Grillfesten, cykelturen till Kolbäck, alla 19 mil vi cykla mm...

Man längtar verkligen tillbaks till det goa gänget:laugh: Jag saknar till och med mina brottningsmatcher med lill-Fredrik:rofl:
Och Russels "brusha av hästarna" , "Tour up the leathers":angel:

JAg glömmer inte heller fajterna och jag skulle också vilja säga att det är inget fel på missing, försesten så vill jag ge ett tips till dig emma, prata aldrig i telefon när du cyklar så slipper du samma incident som hände senast.

Fredrik:
Vi har aldrig sagt att det är ngt fel på Missing, bara att vi inte gillar henne :angel:
Nu ska jag va snäll annars kanske man blir väckt av att du bankar med en sked på en kastrull...

Emma:
Håll i styret nästa gång! :rofl::rofl::rofl:
Kommer ni till Täby snart då med rabarberhästarna?

jag skulle också vilja säga att det är inget fel på missing

Nä, okej det är det faktiskt inte, fast hon förde sig lite konstigt ibland dock, men det e väl sån hon är :p

försesten så vill jag ge ett tips till dig emma, prata aldrig i telefon när du cyklar så slipper du samma incident som hände senast.

hahaha, den vurpan va inte dålig den! :rofl:

Hallå, jag och Nattis vann ju varsin pizza!
Jag fick sms:et på fredag kväll (och snacka om dålig svenska :grin:)

Det stod:

"Hej, Gratis!!!
Du har vunnit en pizza mellan nummer 1 till 12 det gäller väcka 33.
Pizzeria BOBBY"

Jag trodde det var någon av er som skämtade, främst Fredrik varav jag skickade tillbaka;

"Haha, jättekul Bus-Fredrik"

Sen fick jag ett sms om att Nattis oxå fått det.

Sen kollade jag upp nummret...och det var ngn av Bobbys snubbarna! Namn och adress stämde in :eek: säkert slisket som skickade :rofl:

Ja, han lär ju undra varför han fick det sms:et av mig...:D

Senast ändrad:

Jag håller med eller varför inte bjuda med honom till nån travtävling, fast det är ju sant då kanske ellinor blir avundsjuk HAHA, förresten emma har du kollat upp det här med att du är så kittlig

Euu, euu!
Hemska bilder hoppar upp i mitt huvud :crazy:
Jag mår illa...
Vi säljer Natta till honom vet ja :idea::devil:
Du kan ju komma hit till Täby så ska vi nog hitta nån sliskig till dig me ;)

Det var en bra idé! :idea: Natta blir säkert glad *NOT* :rofl:

Ja, till Täby skulle vara roligt ngn dag (med utelämnande av "hitta-slisk-nej-tack" XD)

Om ngn av Russels hästar (han kanske bara har en?) ska starta ngn gång så står vi där, hela galoppgänget och så har vi gjort stora banderoller som det står "We love u Russel" :rofl:

Hehehe...
Fredrik glöm inte att borsta tänderna på Missing imorgon ifall hon vill gå på krogen :D
Eller så kanske ni kan fixa en discolampa i erat stall ;)

Haha har inte vurpat sen dess, upptäckte headsetet:angel:haha ska nog inte till täby på länge:(lite långt att åka men det hade vart kul:rofl:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 656
Senast: Badger
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 824
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar