Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollade länken. Allt som stod där verkade positivt, och alla hästar som visades upp där verkade må bra. Så vad är det egentligen som folk har emot det?Förklara, för jag har INGEN erfarenhet av detta "strasser"
Du hade länkat den i en annan tråd, kopierade ner den och ska läsa den senareTack!
Hade vart kul om någon som användt strasser-metoden på sin/sina hästar hade lagt en kommentar och berättat vad som är positivt eller negativt ocksåDet är bra att få olika synsätt från olika håll.
Hade vart kul om någon som användt strasser-metoden på sin/sina hästar hade lagt en kommentar och berättat vad som är positivt eller negativt ocksåDet är bra att få olika synsätt från olika håll.
Jag Har i alla fall aldrig tagit del av någon som användt strasser metoden och har något negativt att säga.
Läs mitt inlägg då
Det man däremot bör ställa sig en stilla fundering till är varför den nya lagstiftningen anser att både strassermetoden/aanchp och övriga alternaiva verkningsmetoder strider mot svensk lagstiftning.![]()
Bortsett från strasser, varför skulle det strida mot svensk lagstiftning?Det man däremot bör ställa sig en stilla fundering till är varför den nya lagstiftningen anser att både strassermetoden/aanchp och övriga alternaiva verkningsmetoder strider mot svensk lagstiftning.![]()
Bortsett från strasser, varför skulle det strida mot svensk lagstiftning?