Stövelskaft Mountain Horse?

I

Izadora

Ärd et ngn som har erfarenhet av skaften från Mountain Horse i fuskläder kostar ca 500kr???

Det jag vet att det inte är värt att köpa några stövlar/skaft av mountain horse för dragkedjorna håller inte alls. Jag har 5 par stövlar som spruckit. Skitkvalité :mad:

min kusin har dem och hon är jätte nöjd med dem! Hon använder dem nästan hela tiden och har haft dem i kanske 2år utan att de gått sönder. Jag har deras ridstövlar och de har hållit bra utan att gå sönder! :banana:

Är det MH Elite Rider LEggings du menar?
Vet du hur de fngerar i sträng kyla? Dvs under -20 grader...
Blir de stela som plåtar då eller?
Går de använda till alla slags skor?
Ska köpa mig leggings som kan användas tilla alla möjliga sommar/vinterskor. Har ett par tabaccofärgade från Hööks men de kan man bara använda till jodhpursen......MHskorna gick inte alls.

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
Svar
0
· Visningar
537
Senast: Spyro192
·
Utrustning Efter en olycka för 2 veckor sedan måste jag byta ut både hjälm och väst. Hjälmen tog en stor smäll. Och västen klipptes sönder av...
2
Svar
29
· Visningar
3 290
Senast: Wilfa
·
Utrustning Snubblade över detta när jag kikade på andra täcken på en numera välkänd hemsida, och blev nyfiken. Jag har en häst med känslig rygg som...
Svar
0
· Visningar
1 819
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"

Hund, Katt, Andra Djur