karamelldrottningen
Trådstartare
För detta är väl ändå inte normalt? Att som vuxen människa hålla på med ja jag vet inte exakt med vad. Men förföljer inte kroppsligen längre men via mail och sms. Ena gången förlåtande och erbjuder guld och gröna skogar. Nästa gång skriva riktiga elakheter. Elaka saker om familjemedlemmar. Och taskiga grejer om mig. Och detta till min vän som inget svarar tack och lov. Men varför blanda in mig? Vad är problemet?
Jag tror att detta handlar om en mycket ensam människa som vill köpa sina vänner. Och eftersom ingen kan köpa mig så är jag ett hot. Jag står i vägen för den fantastiska vänskapen... Ja eller hur . De som känner mig vet nog om att så aldrig är fallet. Personen i fråga känner inte mig och kommer aldrig att göra det heller.
Vi bor nära och rör oss i samma kretsar. Jippi... Och min kompis blir så irriterad och det är verkligen förståeligt. Inge kul beteende. Får byta både nummer och mail pga detta.
Fler som varit med om samma sak?
Jag tror att detta handlar om en mycket ensam människa som vill köpa sina vänner. Och eftersom ingen kan köpa mig så är jag ett hot. Jag står i vägen för den fantastiska vänskapen... Ja eller hur . De som känner mig vet nog om att så aldrig är fallet. Personen i fråga känner inte mig och kommer aldrig att göra det heller.
Vi bor nära och rör oss i samma kretsar. Jippi... Och min kompis blir så irriterad och det är verkligen förståeligt. Inge kul beteende. Får byta både nummer och mail pga detta.
Fler som varit med om samma sak?