S
Skrauti
Nu är det tre veckor kvar tills Kjarkur och Jag ska tävla lätt fyrgång och lätt tölt på Husbyöhn. Är det någon fler här som ska tävla den? Vill ta reda på lite om konkurensen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wow! Tänka sig, är det så dags? Jag ska vara med, fast jag tävlar i Lätt Fyrgång och Lätt Tölt Young Rider. Men min kusin Amanda ska tävla Brúda och min kompis tävlar sin häst Tibrá i juniorklasserna.
Du kan ju alltid hålla tummarna för mig med .ingen tävling för mig, har dock ett par ekipage jag ska hålla tummarna för. Hoppas på bra väder (= inte kallt).
Lycka till i tävlingen!
ja stormurs vår lätt var ju ingen höjdare vädermässigt, åtminstone inte för de tävlande ekipagen. En annan satt på läktaren och solade sig i stekande solsken
Håller en tumme för er också! Ska bli kul att se er live, ni har ju gjort sådana otroliga framsteg du och Kjarkur!
Jag och Fjalar ska FÖRHOPPNINGSVIS vara med, han mår inte alltför bra just nu, är lite deppad och nere och har ingen vilja framåt. Men jag hoppas att vi hinner vara med, vi behöver de här två lättklass-tävlingarna innan vi ska avancera uppåt i vår (är det tänkt iaf).
en annan tjej från mitt stall ska också med, men hennes pålla är också lite dålig just nu, så vi båda håller tummarna.
Emmma! Jag tror jag träffade din mamma? (som jag inte minns namnet på nu..) på Gummi-kursen på Husbyöhn.
Jaså då får vi väl se vem som är "bäst till häst" . Jag ska fuska lite och vara med på en låtsastävling helgen innan så jag har chansen att få lite feedback, men vi får se hur det går, tar inte ut något i förskott men jag hoppas på att åtminstonde komma till B-final!Var på kurs idag för Gummi Einarsson och jag har en känsla av att det kommer gå skitbra för oss på Stormur! Vi känner oss verkligen laddade!
Vad tror du det kan vara då? Det är ju synd om du inte kan tävla för det vore kul att se er igen. Men jaja, det är två veckor kvar så han har ju tid på sig att bli bättre.Är inte helt hundra på om jag kommer tävla eller inte längre, Fjalar känns inte helt hundra och jag kan inte sätta fingret på det.
Men ååh, nu blir jag så avundsjuk jag skulle ha varit med och mamma har bokat box och skickat in anmälan men den tycks inte ha kommit fram
Vi har pratat med ledningen men de tror inte på att vi har skickat in anmälan (när det fanns många platser kvar!), men varför skulle vi boka box om vi inte ska vara med ?