Storlekar barnkläder

kem

Trådstartare
Jag har hittat snygga kläder jag gärna skulle ge i present. Problemet är att jag inte hittar nån tabell för att omvandla storlekar, dessa anges i t ex 6-7 och tabellen innehåller diverse kroppsmått, men jag har enbart storleken 128 att gå efter. Hjälp en ovan moster :)

Jag har hittat snygga kläder jag gärna skulle ge i present. Problemet är att jag inte hittar nån tabell för att omvandla storlekar, dessa anges i t ex 6-7 och tabellen innehåller diverse kroppsmått, men jag har enbart storleken 128 att gå efter. Hjälp en ovan moster :)
Om barnet har strl 128 är hen troligen någonstans mellan 120 o 128 cm lång, kanske kan hjälpa något i omvandlingen. I svenska storlekar brukar 128 motsvara en normalstor 7-åring

Tack @ako
I tabellen anges mått för bröst, midja, höft och arm, så längden var tyvärr inte till bästa hjälp. Hur långa armar har en 7-åring? ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 342
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 799
Senast: cassiopeja
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 250
Senast: monster1
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 971

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka