MissFideli

Trådstartare
En 1,5-åring som ligger på c-ponny-mått nu och inte har växt speciellt mycket sen i våras, hur stor kan det tänkas att hon blir?
Hon har bara 165+ hästar i stammen, förutom mamma som är 145, kanske pga tvillingfödsel.

Nyfiken Monika

Jag tror att hon blir liten.... Kanske 150 cm.... Om hon inte har tänkt sätta igång och växa sent...

Jag har en (snart) 1,5 åring som är ca 143-146 cm. Enligt tattarmått ska han bli 155-157 cm. Hans mamma är 144 cm och hans pappa 170.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
982
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok och orolig att inte bli tagen på allvar! Jag har känt mig väldigt sliten och trött i många år och har väl kanske vant mig vid det och...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Wille
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
628
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 238
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka