Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De finns fortfarande (jag gissar spontant att vi pratar om samma) och kommer i olika design till och från. Dock klarar jag inte heller att ta te ur dem, utan serverar mat i den när jag äter framför TVn inlindad i en filt och vill slippa fat.Jag har ett par koppar som knökfulla rymmer 7dl. De köpte jag på Indiska för några år sedan.
Fast jag använder dem rätt sällan eftersom jag tycker att teet hinner kallna för mycket innan jag har druckit upp.
TS - det verkar som att det finns ett maxmått kring dryga halvlitern? Är det ngt att tänka på? Eller bälgar du teet snabbt och hett och klarar STOOORA muggar?![]()
Gå till nån keramikbutik eller nån keramiker som har utställning och försäljning, där har jag hittat mina bästa tekoppar. Borde väl finnas lite keramiker att välja på i Stockholm kan jag tänka mig. Hittar du ändå inget du gillar, fråga keramikern vad det kostar att få en gjord i den storleken du vill ha, häftigt att ha nåt unikt.
Jag köpte enorma tekoppar (ca 7 dl) på Duka förra året. Kan eventuellt finnas kvar. Dom är helt perfekt hållstorlek men jag tror aldrig jag druckit upp en hel kopp. Det är mest mysigt (och dricker jag en hel kopp måste jag kissa minst 3000 gånger)